اخبار فناوری

توسعه محتوای ویدیویی ۳ بعدی اختصاصی برای هدست Vision Pro توسط اپل

هدست ویژن پرو اپل به تازگی رونمایی شده ولی تقریبا به همان اندازه که درباره آن اطلاعات داریم، درباره آن اطلاعات نداریم! بله، خیلی موارد درباره این هدست ناشناخته است که کم‌کم درباره آن‌ها آگاهی پیدا خواهیم کرد. برای مثال به تازگی عنوان شده که توسعه محتوای ویدیویی ۳ بعدی اختصاصی برای هدست Vision Pro توسط اپل انجام می‌شود.

هدست Vision Pro اپل

می‌داتیم هدست ویژن پرو اپل با قیمت گزاف 3499 دلار، قرار است اوایل سال 2024 به طور انحصاری در ایالات متحده فروخته شود. به گفته یک گزارش جدید، ممکن است اپل محتوای ویدئویی سه بعدی را نیز به طور خاص برای Vision Pro توسعه دهد.

یکی از پروژه های شایعه شده عنوان جدیدی به نام “Monarch: Legacy of Monsters” است. این نشان می دهد که اپل در حال بررسی تولید محتوای اصلی متناسب با هدست خود است.

عنوان Monarch: Legacy of Monsters جهانی است که گودزیلا، کینگ کنگ و غیره را در خود دارد.

هدست Vision Pro به کاربران امکان لذت بردن از محتوای ویدئویی 2D و 3D را در یک صفحه مجازی گسترده ارائه می دهد و تجربه تماشایی بسیار فراگیر را ارائه می دهد. هم دارای ویژگی هایی مانند صدای فضایی و ویدیوی فضایی است که غوطه‌وری کاربر در فضا را افزایش می دهد.

گفته شده که «Monarch: Legacy of Monsters» در قالب ویدیوی فضایی اپل، که در جریان WWDC معرفی شد، فیلم‌برداری خواهد شد. این فرمت انتقال و پخش ویدیوهای سه بعدی استریوسکوپی را که به طور خاص برای هدست ها و سایر دستگاه های سازگار طراحی شده است، امکان پذیر می کند.

سریال “Monarch: Legacy of Monsters” یک نمونه لایو اکشن است که در ژانویه 2022 توسط اپل سفارش داده شد و در دنیایی اتفاق می افتد که گودزیلا، کینگ کنگ و تایتان ها وجود دارند و حول سازمانی به نام پادشاهان می چرخد. انتظار می‌رود به‌عنوان اسپین‌آف سری MonsterVerse از Legendary Pictures، عرضه این نمایش همزمان با عرضه هدست ویژن پرو باشد.

در حالی که مشخص نیست این سریال به طور انحصاری روی کدام پلتفرم پخش خواهد شد، احتمالاً در سرویس استریم اپل، Apple TV، در دسترس خواهد بود. با این حال، با توجه به اینکه فرمت اپل از نمایش دو بعدی نیز پشتیبانی می‌کند، این امکان وجود دارد که نمایش از طریق روش‌های پخش استاندارد قابل دسترسی باشد و در عین حال برای پخش در ویژن پرو نیز تنظیم شود.

با معرفی Vision Pro و چشم انداز محتوای سه بعدی اصلی مانند “Monarch: Legacy of Monsters”، اپل در حال ورود به چشم انداز سرگرمی همه جانبه است و تجربه تماشای منحصر به فرد و جذابی را به کاربران ارائه می دهد. مصرف کنندگان فناوری مشتاقانه منتظر انتشار هدست و محتوای همراه آن هستند که نقطه عطفی در سبد محصولات در حال گسترش اپل خواهد بود.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید یکی از کاربری‌های اساسی هدست اپل به مصرف محتوای ویدیویی مرتبط شود؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/06/12/%D8%AA%D9%88%D8%B3%D8%B9%D9%87-%D9%85%D8%AD%D8%AA%D9%88%D8%A7%DB%8C-%D9%88%DB%8C%D8%AF%DB%8C%D9%88%DB%8C%DB%8C-%DB%B3-%D8%A8%D8%B9%D8%AF%DB%8C-%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%B5%DB%8C-%D8%A8%D8%B1/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا