اخبار فناوری

تماشای پخش زنده رویداد اپل Wonderlust برای معرفی سری iPhone 15

به سه‌شنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ رسیدیم و امشب موبایل‌های جدید اپل معرفی خواهند شد. سری iPhone 15 که با تدابیر امنیتی مناسب اپل، هیچ تصویر واقعی از آن‌ها قبل از رونمایی رسمی منتشر شده است. همچنین ۲ اپل واچ جدید نیز همراه آن خواهند بود. اگر دوست دارید به تماشای پخش زنده رویداد اپل Wonderlust برای معرفی سری iPhone 15 بنشینید، این‌بار باید ساعت ۲۰:۳۰ را برای خود کوک کنید. چرا ۲۱:۳۰ نیست؟ چون امسال ما ساعت کشور را تغییر ندادیم!

تماشای پخش زنده رویداد اپل Wonderlust

اگر اپل طبق رویدادهای اخیر خود عمل کند و رونمایی‌های خود را به صورت ضبط شده پخش کند، باید ۱ ساعت پرهیاهو و پرخبر را داشته باشیم. طبیعتا ستاره این محفل سری آیفون ۱۵ خواهند بود که پیشرفت‌های قابل توجهی خواهند داشت. همچنین حداقل تفاوت‌هایی در ظاهر ارائه می‌کنند تا آیفون‌ها بیش از حد حوصله‌سربر نباشند.

اپل واچ سری ۹ و اپل واچ اولترا ۲ نیز محصولات سخت‌افزاری دیگری هست که احتمالا همان ابتدای مراسم رونمایی می‌شوند.

اگر مایل هستید رویداد Wonderlust اپل را به صورت زنده ببینید، مثل همیشه ۲ روش پیش روی شماست.

روش اول از وب سایت اپل است که نیازی به فیلترشکن ندارد اما کنترل زیادی روی کیفیت پخش محتوا ندارید. روش دوم هم یوتوب است که با روشن کردن فیلترشکن می توانید روی کیفیت بخش کنترل داشته باشید اما چند ثانیه‌ای عقب تر از پخش زنده وب‌سایت اپل است.

تماشای پخش زنده رویداد معرفی آیفون ۱۵ از وب سایت اپل

شما می توانید با زدن روی لینک زیر، وارد بخش مراسم‌های وب سایت اپل بشوید و ساعت ۲۰:۳۰ امشب (سه‌شنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۲) به تماشای پخش زنده مراسم بنشینید:

🔗 پخش زنده مراسم اپل از وب سایت این شرکت 🔗

تماشای پخش زنده رویداد معرفی آیفون ۱۵ از یوتوب

اگر فیلترشکن شما روشن است که همین پایین کادر یوتوب اپل را می بینید. اگر روشن نیست، روشن کنید و سپس این صفحه را رفرش کنید تا از همینجا بتوانید پخش زنده رویداد رونمایی iPhone 15 را ببینید:


فکر می‌کنید اپل بتواند با سری iPhone 15 نظر مثبت کاربران و طرفداران خود را جلب کند؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/09/12/%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B4%D8%A7%DB%8C-%D9%BE%D8%AE%D8%B4-%D8%B2%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%AF%D8%A7%D8%AF-%D8%A7%D9%BE%D9%84-wonderlust-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا