اخبار فناوری

گوشی میان‌رده Nothing Phone (2a) با تراشه دیمنسیتی ۷۲۰۰ پرو رونمایی شد

امروز، کمپانی ناتینگ از سومین تلفن هوشمند خود رونمایی کرد. گوشی Nothing Phone (2a) طراحی متفاوتی با دستگاه های پرچمدار این شرکت دارد. این گوشی هوشمند با قیمت رقابتی وارد بازار خواهد شد.

گوشی Nothing Phone (2a) از دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی برخوردار است

با نگاهی به Nothing Phone 2a متوجه جمع‌وجور بودن و طراحی جعبه‌ای شکل آن می‌شویم. این دستگاه از طراحی شفاف قاب پشتی برخوردار بوده و اجزای داخلی مانند پیچ و کابل لاستیکی، قابل مشاهده است. ماژول دوربین ناتینگ فون جدید دایره‌ای شکل بوده و دو لنز درون آن قرار گرفته است.

این ماژول دوربین توسط یه نوار نوری LED Glyph احاطه شده است. این دستگاه از گواهینامه IP54 برخوردار بوده که به معنای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار است.

Nothing Phone 2a

گوشی Nothing Phone (2a) به یک صفحه نمایش تخت ۶.۷ اینچی OLED با وضوح FullHD+ مجهز شده است. این نمایشگر حداکثر روشنایی ۱۳۰۰ نیت و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی را در اختیار کاربران خود قرار داده و از استاندارد HDR10 نیز پشتیبانی می‌کند. دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی این تلفن هوشمند درون یک پانچ هول و در مرکز بالای نمایشگر دیده می‌شود. سنسور اثرانگشت نیز در زیر صفحه نمایش قرار گرفته است.

دوربین اصلی Nothing Phone 2a وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و به لرزشگیر اپتیکال (OIS) مجهز شده است. دوربین دوم نیز از نوع اولتراواید بوده و از یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی برخوردار است.

دوربین این تلفن هوشمند ویژگی ها مختلفی مانند UltraXDR، Motion Capture حالت شب، Action Mode و عکاسی پرتره را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۷۲۰۰ پرو وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز این دستگاه را بر عهده دارد. گران‌قیمت‌ترین نسخه Phone 2a به ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی مجهز شده است.

Nothing Phone 2a

همان‌طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، جدیدترین تلفن هوشمند ناتینگ از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کند. این دستگاه به طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ و رابط کاربری Nothing OS 2.5 به دست کاربران خواهد رسید. تأیید شده که این گوشی ۳ سال آپدیت سیستم عامل اندروید و ۴ سال نیز به‌روزرسانی های امنیتی را دریافت خواهد کرد. از دیگر ویژگی های Nothing Phone 2a می‌توان به پشتیبانی از Wi-Fi 6، بلوتوث ۵.۳، شبکه 5G و NFC اشاره کرد.

قیمت ناتینگ فون 2a

قیمت نسخه ۸ + ۱۲۸ گیگابایتی گوشی میان‌رده Nothing Phone (2a) حدود ۲۴,۰۰۰ روپیه (تقریباً معادل ۲۹۰ دلار) است‌. نسخه ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۵ گیگابایت فضای ذخیره سازی با قیمت های ۲۵,۹۹۹ روپیه (۳۱۳ دلار) و ۲۷,۹۹۹ روپیه (۳۳۷ دلار) به دست کاربران می‌رسد. نسخه ۸ + ۱۲۸ گیگابایتی و ۱۲ + ۲۵۶ گیگابایتی این تلفن هوشمند در بازار اروپا با قیمت های ۳۲۹ و ۳۷۹ یورو عرضه می‌شود.

ناتینگ فون ۲ رسما رونمایی شد

نظر شما درباره ناتینگ فون 2a چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/03/05/%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-%D9%85%DB%8C%D8%A7%D9%86%D8%B1%D8%AF%D9%87-nothing-phone-2a-%D8%A8%D8%A7-%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B4%D9%87-%D8%AF%DB%8C%D9%85%D9%86%D8%B3%DB%8C%D8%AA%DB%8C-%DB%B7/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا