اخبار فناوری

تعمیر گلکسی زد فلیپ 5 بسیار راحت‌تر از نسل قبلی خود است

اکنون که Galaxy Z Flip 5 برای خرید در دسترس کاربران قرار گرفته است، رفته‌رفته جزئیات بیشتری در مورد جدیدترین گوشی تاشوی سامسونگ منتشر می‌شود. یکی از این موارد، امتیاز تعمیر پذیری گلکسی زد فلیپ 5 می‌باشد که دو برابر بیشتر از نسل پیشین خود است. شایان‌ذکر است که وقتی به گوشی‌های تاشو نگاه می‌کنید، تعمیر آن‌ها به‌طورکلی دشوارتر است، اما برای گوشی تاشو جدید سامسونگ به‌خاطر تغییرات طراحی داخلی، آن‌قدرها هم سخت نیست.

تعمیر گلکسی زد فلیپ 5

گلکسی زد فلیپ 5 از PBKReviews بازدید کرده و یک کالبدشکافی کامل را پشت سر گذاشته است. اگر به‌یاد داشته باشید، گلکسی زد فلیپ 4 امتیاز تعمیرپذیری ضعیف 4 از 10 را دریافت کرد.

امسال اما همه چیز تغییر کرده است زیرا گلکسی زد فلیپ 5 امتیاز تعمیرپذیری 7.5/10 را کسب کرده که تقریباً دو برابر امتیاز سال گذشته است. اما این پیشرفت چگونه شکل گرفته است؟ خب، سامسونگ تغییراتی در گوشی تاشو جدید خود به‌غیر از طراحی لولای آن ایجاد کرده است. بله، لولا قطعات متحرک کمتری را به‌همراه دارد، اما این تغییرات چیزی فراتر از آن است.

تعمیر گلکسی زد فلیپ 5

تعمیر گلکسی زد فلیپ 5

دلیل اینکه تعمیر Galaxy Z Flip 5 بسیار راحت‌تر می‌باشد این است که سامسونگ زبانه‌های کششی قوی را این گوشی اضافه کرده است که می‌توانید برای خارج کردن باتری از آن‌ها استفاده کنید. البته، این ممکن است در مقایسه با نسخه قبلی تغییر بسیار کوچکی به‌نظر برسد، اما درواقع تفاوت زیادی ایجاد می‌کند زیرا می‌توانید باتری‌ها را بسیار راحت‌تر و بدون نگرانی زیاد خارج کنید. بقیه مراحل تعمیر نیز نسبتاً آسان است. در اینجا یک جدول تفکیکی وجود دارد که نشان می‌دهد تعمیر این دستگاه در هر بخش آن چقدر آسان است.

اینکه سامسونگ با گلکسی زد فلیپ 5 پیشرفت‌هایی داشته است و تعمیر آن بسیار آسان‌تر شده، مایه‌ی خرسندی است. البته، اگر قبلاً به‌تنهایی تعمیری را انجام نداده‌اید، هنوز هم کاری نیست که بتوانید توسط خود انجام دهید. با این اوصاف، حتی درصورت مراجعه به تعمیرکار، روند تعمیرات گوشی تاشو جدید شما بسیار ساده‌تر از گذشته خواهد بود.

نظر شما درباره تعمیرپذیری گلکسی زد فلیپ 5 سامسونگ چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/08/16/%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1-%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-%D8%B2%D8%AF-%D9%81%D9%84%DB%8C%D9%BE-5-%D8%A8%D8%B3%DB%8C%D8%A7%D8%B1-%D8%B1%D8%A7%D8%AD%D8%AA%D8%AA%D8%B1-%D8%A7%D8%B2-%D9%86/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا