اخبار فناوری

تصویر و مشخصات تبلت شیائومی Pad 6S Pro به بیرون درز کرد

چندین گزارش ادعا کرده‌اند که شیائومی در ماه جاری میلادی رویدادی را برگزار خواهد کرد، و از گوشی اولترا جدید خود برای عرضه در بازار چین رونمایی می‌کند. انتظار می‌رود که در همین رویداد، شاهد رونمایی از یک تبلت جدید نیز باشیم. در حالی که نمی‌دانیم این تبلت به سری Pad 6 تعلق دارد و یا سری Pad 7؛ یک تصویر در وب‌سایت جهانی شیائومی مشاهده شده که نشان می‌دهد نام این تبلت، شیائومی Pad 6S Pro خواهد بود.

شیائومی Pad 6S Pro با نمایشگر ۱۴۴ هرتزی و اسنپدراگون ۸ نسل ۲ از راه می‌رسد

تصویر منتشر شده از شیائومی Pad 6s Pro نشان می‌دهد که زبان طراحی این محصول مانند سایر محصولات سری پد ۶ است. گزارش ها ادعا کرده اند که Pad 6s Pro برای کار با خودروی آینده شیائومی، یعنی SU7، طراحی شده است.

انتظار می‌رود که این دستگاه با استفاده از HyperOS، یک اتصال یکپارچه با Xiaomi SU7 را در اختیار کاربران قرار دهد. به سایر مشخصات تبلت شیائومی Pad 6S Pro می‌پردازیم. این دستگاه دارای یک صفحه نمایش ۱۲.۴ اینچی LCD با رفرش ریت ۱۴۴ هرتزی خواهد بود. انتظار می‌رود که تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز این تبلت را بر عهده داشته باشد. متاسفانه اطلاعاتی درباره ظرفیت باتری این دستگاه منتشر نشده؛ اما انتظار می‌رود که Xiaomi Pad 6S Pro از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی کند.

تصویر منتشر شده از Xiaomi Pad 6S Pro

از آنجایی که این دستگاه متعلق به سری پد ۶ است، انتظار می‌رود که بسیاری از مشخصات Pad 6 Pro/ Pad 6 Max را به ارث ببرد. از این رو، احتمالا Xiaomi Pad 6S Pro دارای سیستم دوربین دوگانه (۵۰ + ۲ مگاپیکسلی) خواهد بود. دوربین سلفی این تبلت وضوح ۲۰ مگاپیکسلی داشته و احتمالا باتری در نظر گرفته شده برای آن نیز ظرفیت ۱۰,۰۰۰ میلی‌آمپری خواهد داشت.

همان‌طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، انتظار می‌رود که این محصول به چهار اسپیکر مجهز شود. در حال حاضر مشخص نیست که Pad 6S Pro در کدام بازار ها عرضه می‌شود و یا چه قیمتی خواهد داشت. انتظار داریم که این محصول در ۲۲ فوریه (سوم اسفند ماه) معرفی شود.

تبلت شیائومی پد ۶ مکس با نمایشگر ۱۴ اینچی به همراه Xiaomi Band 8 Pro معرفی شد

با توجه به فاش شدن مشخصات شیائومی Pad 6S Pro، نظر شما درباره این تبلت چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/02/11/%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1-%D9%88-%D9%85%D8%B4%D8%AE%D8%B5%D8%A7%D8%AA-%D8%AA%D8%A8%D9%84%D8%AA-%D8%B4%DB%8C%D8%A7%D8%A6%D9%88%D9%85%DB%8C-pad-6s-pro-%D8%A8%D9%87-%D8%A8%DB%8C%D8%B1%D9%88%D9%86/

Updated: 2024-02-17 09:21:10

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا