اخبار فناوری

تصویر قاب محافظ شیائومی ۱۴ پرو طراحی این گوشی را فاش کرد

تصویر قاب محافظ شیائومی ۱۴ پرو به اشتراک گذاشته شده است. در ماه جولای نیز Digital Chat Station، یک طرح شماتیک از سری Xiaomi 14 را به اشتراک گذاشته بود.

تصویر قاب محافظ شیائومی ۱۴ پرو نشان می‌دهد که طراحی این گوشی اصلاح شده شیائومی ۱۳ پرو است

تصویر قاب محافظ شیائومی ۱۴ پرو نشان می‌دهد که طراحی این گوشی هوشمند، نسخه اصلاح شده Xiaomi 13 Pro خواهد بود. شایعات حاکی از آن است که این تلفن هوشمند آینده شیائومی دارای نمایشگری با چهار لبه خمیده خواهد بود. اما تصاویر فاش شده، جزئیات طراحی صفحه نمایش این گوشی را نشان نمی‌دهند.

لبه بالایی فریم Xiaomi 14 Pro دارای اسپیکر، فرستنده مادون قرمز، و میکروفون حذف نویز است. در سمت پایین نیز خروجی اسپیکر، میکروفون اصلی و یک درگاه USB type-C مشاهده می‌شود. با وجود آنکه در تصاویر منتشر شده دیده نمی‌شود اما احتمالاً اسلات سیم‌کارت نیز در فریم پایینی تعبیه شده است.

قاب محافظ Xiaomi 14 Pro

در سمت چپ فریم شیائومی ۱۴ پرو هیچ دکمه ای دیده نمی‌شود. اما در سمت راست آن دکمه های پاور و تنظیم صدا قرار گرفته اند. در پایین لبه سمت راست، یک اتصال دهنده وجود دارد که شبیه پین pogo است. اما هدف استفاده از آن در حال حاضر نامشخص است. برخی گزارش ها ادعا کرده‌اند که این تلفن هوشمند با قاب آلیاژ تیتانیوم عرضه خواهد شد.

به نظر می رسد طراحی پشتی شیائومی ۱۴ پرو تکامل یافته طراحی شیائومی ۱۳ پرو باشد. این تلفن هوشمند همانند نسل قبلی خود دارای ماژول دوربین مربعی شکل است که سه لنز دوربین و فلاش LED را درون خود جای داده است. انتظار می‌رود که برای دوربین این گوشی هوشمند آینده شیائومی با لایکا همکاری شود. امیدواریم در روزهای آینده اطلاعات بیشتری از طراحی سری Xiaomi 14 منتشر شود.

قاب محافظ Xiaomi 14 Pro

گواهی 3C سرعت شارژ Xiaomi 14 Pro را فاش کرد

انتظار می‌رود که شیائومی ۱۴ پرو دارای یک صفحه نمایش AMOLED با چهار لبه خمیده و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی باشد. تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ به همراه ۲۴ گیگابایت حافظه رم LPDDR5x نیروی پردازشی مورد نیاز این دستگاه را تأمین می‌کند. گران قیمت ترین نسخه این گوشی هوشمند دارای ۱ ترابایت حافظه ذخیره سازی UFS 4.0 خواهد بود.

شیائومی ۱۴ پرو با شماره مدل 23116PN5BC در میان داده های گواهینامه 3C مشاهده شده است. این گواهی نشان می‌دهد که تلفن هوشمند مذکور از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد. احتمالا باتری این دستگاه ظرفیت ۴,۸۶۰ میلی آمپری خواهد داشت‌.

مجدداً استفاده از فریم آلیاژ تیتانیوم در شیائومی ۱۴ پرو تأیید شد

احتمالا شیائومی ۱۴ پرو از اتصال ماهواره ای پشتیبانی می‌کند. این دستگاه به طور پیش‌فرض از اندروید ۱۴ و رابط کاربری MIUI 15 برخوردار خواهد بود. دوربین اصلی این دستگاه وضوح ۵۰ مگاپیکسلی (برخوردار از سنسور سونی IMX989) داشته و از لرزشگیر اپتیکال به همراه دیافراگم متغیر برخوردار است. مطابق با گزارش Gizmochina، دوربین های اولترا واید و تله فوتو این گوشی هوشمند نیز به سنسور های ۵۰ مگاپیکسلی مجهز خواهند بود. انتظار می‌رود که سری شیائومی ۱۴ در هفته اول یا دوم نوامبر رونمایی شود.

نظر شما درباره این گوشی هوشمند پرچمدار آینده شیائومی چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/09/27/%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1-%D9%82%D8%A7%D8%A8-%D9%85%D8%AD%D8%A7%D9%81%D8%B8-%D8%B4%DB%8C%D8%A7%D8%A6%D9%88%D9%85%DB%8C-%DB%B1%DB%B4-%D9%BE%D8%B1%D9%88-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%A7%DB%8C/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا