اخبار فناوری

هدست Fairbuds XL با قابلیت تعمیر ساده و ساخته شده از مواد بازیافتی معرفی شد

برند FairPhone با رویکرد توجه به محیط زیست و افزایش مدت زمان استفاده از یک محصول پیش می‌رود. جدیدترین گوشی این برند به نام Fairphone 4 حدود یکسال و نیم معرفی شد. همزمان با آن ایربادز ایربادز Fairphone نیز ارائه گشت. این برند در حال گسترش سبد محصولاتش بوده و به تازگی هدست Fairbuds XL با قابلیت تعمیر ساده و ساخته شده از مواد بازیافتی به جمع تولیدات این برند اضافه شده است.

هدست بی‌سیم رو-گوشی Fairbuds XL

طراحی Fairbuds XL با ۱۱ ماژول همراه است. به این ترتیب هدفون مذکور به راحتی جدا شده و تعمیر می‌شود. تعمیری مانند مانند تعویض بالشتک‌های گوش ساده است و حتی نیازی به ابزار ندارد.

حتی وقتی عمر باتری این هدست بی‌سیم کم شد می توانید آن را نیز تعویض کنید. این برند می‌گوید بعد از ۵۰۰ چرخه شارژ ظرفیت باتری به ۸۰ درصد روز اول می‌رسد.

Fairbuds XL

Fairbuds XL

اجتناب از افزایش ضایعات الکترونیکی بخشی از ماموریت Fairphone است و بخشی دیگر از این ماموریت تامین منابع و اجزاء به طور مسئولانه و از منابع قابل بازیافت است. هدست Fairbuds XL از آلومینیوم ۱۰۰ درصد بازیافتی، پلاستیک ۸۰ درصد بازیافتی و یک کیسه نساجی ۱۰۰ درصد بازیافتی ساخته شده است. حتی برای اتصال لوازم الکترونیکی داخل نیز از خمیر لحیم قلع ۱۰۰ درصد بازیافت شده استفاده می کنند.

برند Fairphone همچنین از کارگران خطوط مونتاژ مراقبت کرده و سعی می‌کند شرایط کاری خوبی برای آنها فراهم کند. این برند تلاش دارد تا دستمزد مناسبی به آنها پرداخت می شود.

مشخصات سخت افزاری Fairbuds XL

هدست Fairbuds XL دارای درایورهای ۴۰ میلی متری بوده و از بلوتوث 5.1 با aptX HD (به علاوه AAC و SBC)، همراه با اتصال چند نقطه‌ای پشتیبانی می‌کند. این هدست را می توان با پورت USB-C شارژ کرد.

انرژی این هدفون با باتری ۸۰۰ میلی آمپر ساعتی قابل تعویض توسط کاربر تامین می‌شود. این باتری تا ۲۶ ساعت عمر باتری را با فعال کردن قابلیت حذف نویز فعال و ۳۰ ساعت را بدون آن ارايه می‌کند.

شما می‌توانید تنظیمات Fairbuds XL را با استفاده از برنامه Fairbuds موجود برای Android و iOS تنظیم کنید.

وزن این هدفون ۳۳۰ گرم و دارای استاندارد IP54 برای مقاومت در برابر گردوغبار و پاشش آب است. همچنین طراحی تاشو برای حمل آسان دارند.

هدست فِیربادز ایکس ال با قیمت در حال حاضر در اروپا و از طریق فروشگاه Fairphone با قیمت 250 یورو در دسترس است. این هدست هیچ شارژ یا کابلی درون جعبه خود ندارد.

نظر شما درباره هدست دوست‌دار محیط زیست و جیب شما، چیست؟!

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/05/13/%D9%87%D8%AF%D8%B3%D8%AA-fairbuds-xl-%D8%A8%D8%A7-%D9%82%D8%A7%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%AA-%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1-%D8%B3%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D9%88-%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D9%87-%D8%B4%D8%AF%D9%87/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا