اخبار فناوری

دکمه نپسندیدن به بخش نظرات تیک توک اضافه شد

تیک توک یکی از شبکه های اجتماعی ویدئو محور است که در مدت زمان بسیار کوتاهی رشد زیادی کرده و به سرعت به رقیب اینستاگرام و یوتیوب تبدیل شده است. این برنامه هر از چند گاهی با آپدیت های جدید آپدیت می شود و امکانات مفیدی به دست می آورد. به تازگی دکمه دیلایک به قسمت نظرات تیک توک اضافه شده است. با مایفون مگ با

دکمه نپسندیدن به بخش نظرات تیک توک اضافه شد

کاربران شبکه اجتماعی TikTok اکنون به احتمال زیاد نظرات را مطابق با به روز رسانی اخیر به دو دسته مثبت و منفی دسته بندی می کنند. نظرات سایر کاربران TikTok اکنون می توانند لایک و نپسندیدن کاربر را دریافت کنند. بخش نظرات برخی از پست های این شبکه اجتماعی اغلب به گفتگوهای پیچیده تبدیل می شود و به همین دلیل فیلتر کردن تمام نظرات توهین آمیز در تیک توک ممکن است دشوار باشد. به خصوص اینکه این پلتفرم به ندرت توجه کاربران را به نظرات و دیدگاه های جالب و خواندنی جلب می کند.

دکمه نپسندیدن در قسمت نظرات تیک توک

با توجه به بیانیه اخیر این شبکه اجتماعی در مورد روشی جدید برای دریافت بازخورد مردم از نظرات سایر کاربران، ممکن است این روش به زودی تغییر کند. TikTok اکنون به کاربران این امکان را می‌دهد که پس از ماه‌ها آزمایش ویژگی جدید، با نماد انگشت شست پایین در بخش نظرات، روی «نپسندیدن» ضربه بزنند. بنابراین می توان گفت که تیک توک در نهایت دکمه دیلایک را به عنوان دکمه ای برای نپسندیدن کامنت در قسمت نظرات ویدیوی خود اضافه خواهد کرد.

اگرچه قوانین خاصی برای استفاده از این ویژگی وجود ندارد، اما شبکه اجتماعی به شدت مملو از اخبار جعلی است و این روش جدید تعامل، مشاهده نظرات نامناسب یا نامربوط را برای کاربران آسان‌تر می‌کند. بنابراین، ما تصور می کنیم که با افزایش تعداد نپسندیدن یک نظر، آن نظر در نهایت فیلتر می شود و به طیف گسترده ای از کاربران نشان داده نمی شود.

دکمه نپسندیدن در قسمت نظرات تیک توک

به گزارش سایت خبری GizChina، باید به این نکته اشاره کنیم که کاربران نمی توانند ببینند کامنت آنها چه تعداد دیلایک دریافت کرده است و کسانی که نظرات خود را ارسال کرده اند در صورت تمایل می توانند نظر خود را تغییر دهند. در نتیجه، Tik Tok اکنون با برخی دیگر از پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی روبرو شده است. بنابراین می‌توانید نظرات دیگران را دوست نداشته باشید، مانند YouTube یا Reddit.

اگر نظر شما توهین‌آمیز یا نامربوط باشد، احتمالاً اکنون برای دیگران ظاهر نمی‌شود. ممکن است چنین اصلاحی مشکلات مختلف این شبکه اجتماعی را کاهش دهد، اما احتمالاً مدتی طول می کشد تا بتوانیم بگوییم که آیا عملکرد جدید بخش نظرات ویدیو بهبود یافته است یا خیر. ما به نظارت بر پیشرفت ادامه خواهیم داد و شما را در جریان قرار خواهیم داد. نظر کاربران ترانجی در مورد افزودن دکمه دوست نداشتن در بخش نظرات تیک توک چیست؟ آیا این ویژگی را مفید و راحت می‌دانید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا