اخبار فناوری

آپدیت Samsung Galaxy S22 Ultra One UI 5.1 در ایران منتشر شد

موج عرضه به روز رسانی به UI 5.1 سامسونگ شروع به کار کرده و به تدریج این آپدیت به دست کاربران ایرانی می رسد. برای شما در ارائه آپدیت UI 5.1 Galaxy S20 FE 5G در ایران بعد از آن نوشتیم و با گزارش یکی از کاربران مایفون مگ می توانیم تایید کنیم که آپدیت One UI 5.1 سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا نیز در ایران عرضه شده است.

آپدیت UI 5.1 Galaxy S22 Ultra در ایران

یکی از همراهان همیشگی مایفون مگ به نام پدرام به ما اطلاع داد که آپدیت One UI 5.1 برای پرچمدار 2022 سامسونگ به صورت رسمی در ایران عرضه شده است. قبل از آن خبر را ارائه کرد آپدیت اندروید 10 گلکسی اس 9 پلاس در ایران و آپدیت اندروید 11 سامسونگ گلکسی نوت 20 اولترا در ایران همچنین به ما دادند اگر در ایران آپدیت جدیدی دریافت کردید می توانید از طریق @toranjiadmin در تلگرام نیز به ما اطلاع دهید تا سایر کاربران را نیز مطلع کنیم.

آپدیت UI 5.1 برای Samsung Galaxy S22 Ultra در ایران

آپدیت UI 5.1 برای Samsung Galaxy S22 Ultra در ایران

آپدیت UI 5.1 برای Samsung Galaxy S22 Ultra در ایران

آپدیت UI 5.1 برای Samsung Galaxy S22 Ultra در ایران

همانطور که در اسکرین شات های بالا مشاهده می کنید، آخرین آپدیت گلکسی اس 22 اولترا در ایران با One UI 5.1 ارائه می شود. حجم این آپدیت 2072 مگابایت است و این رابط کاربری بهینه شده را به دستگاه شما اضافه می کند.

در کنار اضافه شدن رابط کاربری جدید سامسونگ، پچ امنیتی فوریه 2023 این ماه نیز به دستگاه شما اضافه خواهد شد که از آسیب پذیری های امنیتی جلوگیری می کند.

پس از انجام این آپدیت، اکثر نرم افزارهای پیش فرض سامسونگ نیز نیاز به آپدیت دارند.

در صورتی که نوتیفیکیشن آپدیت جدید Galaxy S22 Ulta OTA در اختیار شما قرار نگرفت می توانید مراجعه کنید تنظیمات، به روز رسانی نرم افزار و روی دانلود و نصب کلیک کنید، در دسترس بودن این به روز رسانی برای تلفن همراه خود را کشف کنید. اگر هنوز این به روز رسانی را دریافت نکرده اید، نگران نباشید. این به‌روزرسانی‌ها به صورت دسته‌ای منتشر می‌شوند و احتمالاً در هفته‌های آینده در دسترس همه کاربران قرار خواهند گرفت.

One UI 5.1 سامسونگ بر اساس اندروید 13 توسعه یافته است و نسبت به One UI 5.0 که بر اساس همان سیستم عامل گوگل ساخته شده بود، بهبودهایی را به همراه خواهد داشت. می توانید تغییرات کامل این رابط کاربری را در اینجا بخوانید:

لیست تغییرات به‌روزرسانی One UI 5.1 سامسونگ منتشر شد

گلکسی اس 22 اولترا دارید؟ آیا این آپدیت را دریافت کردید؟ چه تغییراتی را تجربه کرده اید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا