اخبار فناوری

تست کردن هدست ویژن پرو در فروشگاه های اپل حداقل ۲۵ دقیقه فرآیند آماده‌سازی نیاز دارد

می‌دانیم که هدست گران‌قیمت ۳۵۰۰ دلاری اپل در ابتدا در امریکا در دسترس خواهد بود. تاریخ پیش‌خرید این هدست ۲۹ دی ۱۴۰۲ و تاریخ ارسال به مشتریان ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ است. اگر پیش از خرید مایل به تست کردن آن هستید، باید زمان کافی را به آن اختصاصی دهید. گفته می‌شود که تست کردن هدست ویژن پرو در فروشگاه های اپل حداقل ۲۵ دقیقه فرآیند آماده‌سازی نیاز دارد. این احتمالا به معنی صف‌های طولانی در فروشگاه‌های این شرکت خواهد بود.

تست کردن هدست ویژن پرو در فروشگاه های اپل

وقتی می‌خواهید یک محصول در دسته کاملا جدید را ارائه کنید، خیلی مهم است که این تجربه در بهترین حالت‌ش صورت بپذیرد. اپل می‌خواهد از این موضوع مطمئن شود و به همین دلیل آمده‌سازی هدست اپل ویژن پرو برای تجربه هر کاربر حدود ۲۵ دقیقه زمان خواهد برد.

این روند شامل اندازه‌گیری دقیق مشخصات سروصورت شما با ابزارهای لازم، بررسی وضعیت بینایی شما برای انتخاب لنز مناسب اپل ویژن پرو، قراردادن هدست روی سر شما و … می‌شود.

گفته شده که احتمالا در فروشگاه‌های اپل ده‌ها هدست و صدها لنز طبی (برای قرارگرفتن روی هدست) پیش‌بینی می‌شود تا مدت زمان کلی مورد نیاز برای تجربه این هدست طولانی نشود.

پس از تکمیل فرآیند آماده‌سازی هدست برای هر کاربر علاقه‌مند که حداقل به ۲ کارمند اپل نیاز دارد، تجربه کاربری هدست آغاز می‌شود. تصاویر معمولی، پانوراما و فضایی، ویدئوهای فضایی و تجربه غوطه‌وری در واقعیت مجازی (VR که البته اپل از آوردن اسم آن خودداری می‌کند) برای شما ارائه می‌شود. همچنین عملکرد رابط کاربری و تجربه کاری نیز قابل بررسی توسط کاربر هست.

همچنین تعدادی هدست اپل ویژن پرو فقط برای نمایش به کاربر روی میزها حضور خواهد داشت و اگر نخواهید تجربه بصری آن را داشته باشید، می‌توانید از این محصولات برای بررسی اندازه و طراحی آن استفاده کنید.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید این هدست ۳۵۰۰ دلاری اپل موفق می‌شود؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/01/15/%D8%AA%D8%B3%D8%AA-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D9%87%D8%AF%D8%B3%D8%AA-%D9%88%DB%8C%DA%98%D9%86-%D9%BE%D8%B1%D9%88-%D8%AF%D8%B1-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D9%BE/

Updated: 2024-02-17 09:33:43

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا