اخبار فناوری

تست مقاومت زنفون ۱۰ ایسوس را تماشا کنید

تست مقاومت زنفون ۱۰ از سوی یوتیوبر محبوب، JerryRigEverything، منتشر شده است. Zenfone 10 یک تلفن هوشمند پرچمدار جمع‌وجور است. با مایفون مگ همراه باشید تا ببینیم این گوشی در تست مقاومت، چه عملکردی از خود نشان می‌دهد.

عملکرد ایسوس زنفون ۱۰ در تست مقاومت چطور است؟

در اوایل ماه جاری میلادی بود که زنفون ۱۱ اولترا معرفی شد. ایسوس با این تلفن هوشمند از طراحی گوشی های جمع‌وجور فاصله گرفت. بیشتر سازندگان گوشی های اندرویدی، دستگاهی را با ابعاد کوچک و مشخصات پیشرفته ارائه نمی‌کنند. پس اگر قصد خرید یک گوشی پرچمدار کامپکت دارید، احتمالا Zenfone 10 تنها گزینه باقی‌مانده خواهد بود. هم اکنون JerryRigEverything تست مقاومت شدیدی را روی این تلفن هوشمند انجام داده است.

Zenfone 10

نمایشگر ایسوس Zenfone 10 به گوریلا گلس ویکتوس مجهز شده است. صفحه نمایش این تلفن هوشمند در سطح ۶ و ۷ (با شیار های عمیق‌تر) خش می‌گیرد. این دستگاه از فریم آلومینیومی برخوردار بوده و در تست خراشیدگی دچار خراش می‌شود. قاب پشتی زنفون ۱۰ پلاستیکی بوده (دارای بافت لاستیکی) که چسبندگی خوبی را در هنگام کار کردن با آن، در اختیار کاربران قرار می‌دهد. با این حال، به راحتی مستعد خراش با اجسام تیز است.

در تست حرارت، نمایشگر Zenfone 10 حدود ۳۰ ثانیه در برابر شعله مقاومت می کند و پس از آن تسلیم شده و شاهد پیکسل های مرده هستیم. JerryRigEverything می‌گوید که آسیب ایجاد شده توسط شعله، دائمی است. سنسور اثرانگشت این تلفن هوشمند ایسوس بر روی دکمه پاور قرار گرفته و پس از ایجاد خراش، به کندی کار می‌کند.

 

 

ایسوس زنفون ۱۰ اما در تست مقاومت، از شکسته شدن جان سالم به در برد. اما با نگاهی دقیق‌تر، متوجه می‌شویم که این تلفن هوشمند بر اثر فشار وارد شده، کمی خم شده است. لازم به ذکر است که ROG Phone 8 Pro ایسوس در این تست شکست خورد. زیرا که قاب پشتی شیشه‌ای این دستگاه، کاملاً شکسته شد. این یوتیوبر اضافه می‌کند که Zenfone 10 می‌تواند رقیب تعمیر‌پذیرترین گوشی هوشمند سال باشد، زیرا که پنل پشتی پلاستیکی آن به راحتی با یک چاقوی تیز باز می‌شود!

ویدئو تست مقاومت گوشی گیمینگ ایسوس ROG Phone 8 Pro را تماشا کنید

نظر شما درباره مقاومت Zenfone 10 چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/03/30/%D8%AA%D8%B3%D8%AA-%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%88%D9%85%D8%AA-%D8%B2%D9%86%D9%81%D9%88%D9%86-%DB%B1%DB%B0-%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D9%88%D8%B3-%D8%B1%D8%A7-%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B4%D8%A7-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا