اخبار فناوری

تست سقوط هواوی میت 50 پرو با شیشه Kunlun را بررسی کنید: شرمسار کردن Galaxy S23 Ultra

تاریخچه شیشه‌های سخت مورد استفاده در تلفن‌های همراه سابقه «ادعای بالا و عملکرد پایین» بوده است. اگرچه شیشه مقاوم است شیلد سیب سرامیکی (به خصوص در آیفون 12) توانست این وضعیت را کمی تغییر دهد، اما گوریلا گلس ویکتوس 2 هنوز هم شکننده به نظر می رسد. حداقل تست سقوط گلکسی S23 Ultra که مجهز به این شیشه است، آن را نشان می دهد. به نظر می رسد یک برند جدید از هواوی می خواهد آن را تغییر دهد. تست سقوط هواوی میت 50 پرو با شیشه Kunlun منتشر شد که این قابلیت را دارد که گلکسی اس 23 اولترا را شرمنده کند!

تست سقوط هواوی میت 50 پرو

تست سقوط هواوی میت 50 پرو

تست سقوط هواوی میت 50 پرو

با تاخیر بسیار و تحت شرایط تحریم آمریکا علیه هواوی، بالاخره هواوی میت 50 پرو در ابتدای اکتبر 1401 به بازار جهانی معرفی شد. این خانواده پرچمدار هوآوی چندین برند جدید منحصر به فرد را به ارمغان آورد.

با پایان همکاری هواوی با لایکا، برند جدیدی رونمایی شد هواوی XMAGE ما بودیم. این برند فناوری های پیشرفته دوربین هواوی را پوشش خواهد داد.

امتیاز DxO دوربین Huawei Mate 50 Pro مشخص شد: رتبه اول با 149 امتیاز

اگرچه محدودیت خاصی برای همکاری کورنینگ با هواوی وجود ندارد، اما این شرکت تا قبل از اعمال تحریم ها همکاری نزدیکی با کورنینگ و استفاده از گوریلا گلس نداشت.

حالا هوآوی برند Kunlun Glass را معرفی کرده است و جدا از ادعاهای سطح بالای خود، در واقع خروجی جذابی ارائه می دهد. بیایید با هم نگاهی به تست پاییز هواوی میت 50 پرو بیندازیم:

همانطور که می بینید، در اولین باری که روی سطح بتنی افتاد، یک خراش خفیف روی سطح شیشه ایجاد شد و اثر کوچکی از برخورد با زمین در گوشه مشاهده شد، اما هیچ ترک یا شکستگی بزرگی وجود نداشت. البته صفحه نمایش از این افت بی نصیب نماند، اما عملکرد بهتری نسبت به ترک های محسوس در تست های افت گلکسی اس 23 پلاس و گلکسی اس 23 اولترا داشت.

حتی هنگام سقوط از ارتفاع تقریبا 1.8 متری، صفحه نمایش نمی شکند. در نهایت با افتادن روی قاب پشتی و کج شدن قاب دستگاه، ترک مویی روی صفحه ایجاد می شود. به نظر می رسد که شیشه کانلون هواوی مقاومت افت خوبی دارد.

البته به یاد داشته باشید که این شیشه خاص تنها در این نسخه ویژه هواوی میت 50 پرو که با قاب پشتی چرمی نارنجی عرضه می شود، استفاده شده است.

هواوی در بیانیه رسمی خود در مورد Kunlun Glass می گوید:

شیشه Kunlun از ساختار قوی و بادوام بتن مسلح الهام گرفته شده و طی فرآیندی دقیق شامل 24 ساعت رشد کریستال، 108 فرآیند و فرآیند ذوب 1600 درجه ساخته شده است. این شیشه حاوی میلیاردها نانوکریستال با استحکام بالا است که باعث می شود شیشه در برابر ضربه بسیار مقاوم باشد و 10 برابر بهتر از سایر عینک های گوشی های هوشمند باشد.

نطر شما چی هست؟ اگرچه ممکن است نتوان گفت که این شیشه دقیقاً 10 برابر قوی تر از نمونه های موجود در بازار است، اما در برابر تست سقوط گلکسی اس 23 اولترا که از نمایشگر دو طرفه نیز استفاده می کند، بهتر به نظر می رسد. حتی اگر انحنای صفحه نمایش هواوی میت 50 پرو بیشتر باشد.

تست دراپ سامسونگ Galaxy S23++ + تست مدل Ultra را تماشا کنید

نظر شما در مورد این شیشه سکوریت هواوی چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا