اخبار فناوری

اوپو Find X7 با دوربین سه‌گانه ۵۰ مگاپیکسلی و تراشه دیمنسیتی ۹۳۰۰ معرفی شد

اوپو در کشور چین از جدیدترین تلفن های هوشمند پرچمدار خود رونمایی کرده است. این شرکت گوشی های Find X7 Ultra و Find X7 را با تراشه های پرچمدار اسنپدراگون و مدیاتک معرفی کرد. فایند ایکس۷ استاندارد از دیمنسیتی ۹۳۰۰ و دوربین سه‌گانه ۵۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

طراحی اوپو Find X7 مشابه نسخه Ultra است

اوپو فایند ایکس۷ از نظر طراحی شباهت زیادی نسبت به نسخه پرو دارد. سه لنز دوربین و چهار بریدگی (یک حفره مربوط به فلاش LED) درون ماژول دایره‌ای شکل این گوشی هوشمند دیده می‌شود. این دستگاه در رنگ های مشکی و بنفش (با قاب پشتی شیشه‌ای یک رنگ) و در رنگ های قهوه‌ای و دودی (با قاب پشتی دو تکه‌ای چرمی) عرضه می‌شود. در سمت راست فریم دکمه های پاور و تنظیم صدا قرار گرفته اند. در سمت چپ نیز دکمه لغزنده هشدار دیده می‌شود.

Oppo Find X7

اوپو Find X7 از یک صفحه نمایش خمیده ۶.۷۸ اینچی OLED با رزولوشن ۱۲۶۴ در ۲۷۸۰ پیکسل بهره می‌برد. این نمایشگر از طیف رنگی گسترده P3 پشتیبانی کرده و از حداکثر روشنایی ۴,۵۰۰ نیت برخوردار است. صفحه نمایش این گوشی در سناریو های معمولی HBM حداکثر روشنایی ۱,۶۰۰ نیت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. نمایشگر Find X7 از رفرش ریت تطبیقی برخوردار بوده و نرخ نوسازی آن از ۱ تا ۱۲۰ هرتز متغیر است. ناچ سمپلینگ ریت آن نیز به ۲۴۰ هرتز می‌رسد.

تراشه مدیاتک Dimensity 9300 به عنوان قلب تپنده Find X7 در نظر گرفته شده است. گران‌قیمت‌ترین نسخه این گوشی هوشمند با ۱۶ گیگابایت حافظه رم LPDDR4X و ۱ ترابایت حافظه ذخیره سازی UFS 4.0 به دست کاربران می‌رسد. این دستگاه از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند. این تلفن هوشمند به طور پیش‌فرض از اندروید ۱۴ و رابط کاربری ColorOS 14 بهره می‌برد. اوپو فایند ایکس۷ از Wi-Fi 7، بلوتوث ۵.۴، NFC و OPPO Pay پشتیبانی خواهد کرد. این دستگاه از سنسور اثرانگشت زیر صفحه نمایش و قابلیت تشخیص چهره برخوردار است. این دستگاه به طیف وسیعی از سنسورها از جمله القای ژئومغناطیسی، حسگر مجاورت زیر صفحه نمایش، حسگر نور محیط، سنسور دمای رنگ، شتاب سنج، سنسور جاذبه، ژیروسکوپ، شمارش گام و مادون قرمز مجهز شده است.

Oppo Find X7

مطابق با گزارش منبع، سه لنز دوربین در قاب پشتی Oppo Find X7 دیده می‌شود. دوربین اصلی با زاویه دید عریض وضوح ۵۰ مگاپیکسلی دارد. دوربین اولتراواید نیز وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته؛ اما برای دوربین تله فوتو یم سنسور ۶۴ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. این دستگاه زوم اپتیکال ۳ و ۶ برابر به همراه زوم دیجیتال ۱۲۰ برابری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. دوربین سلفی این دستگاه وضوح ۳۲ مگاپیکسلی دارد. دو دوربین اصلی و سلفی اوپو Find X7 توانایی فیلمبرداری 4K با سرعت ۶۰ و ۳۰ فریم بر ثانیه را دارند. این دوربین ها از فیلمبرداری 1080P و 720P نیز پشتیبانی می‌کنند. دوربین پشتی همچنین از قابلیت فیلمبرداری اسلوموشن با کیفیت 1080P (۲۴۰ فریم در ثانیه) و 720P (۴۸۰ فریم بر ثانیه) با لرزشگیر، بهره می‌برد.

نسخه ۱ ترابایتی فایند ایکس۷ با قیمت معادل ۷۰۰ دلار عرضه می‌شود

به سراغ قیمت Oppo Find X7 می‌رویم. این تلفن هوشمند در چهار پیکربندی مختلف ارائه می‌شود:

۱- نسخه پایه با ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت معادل ۵۶۳ دلار

۲- نسخه ۱۶ گیگابایت حافظه رم + ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی با قیمت معادل ۶۰۵ دلار

۳- نسخه ۱۶ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت معادل ۶۴۷ دلار

۴- نسخه ۱۶ گیگابایت رم + ۱ ترابایت حافظه داخلی با قیمت معادل ۷۰۴ دلار

پیش سفارش این تلفن هوشمند از هم اکنون آغاز شده و فروش آن نیز از ۱۲ ژانویه شروع خواهد شد.

اوپو Find X7 Ultra با ۲ دوربین پریسکوپی و نسل دوم سنسور ۱ اینچی سونی معرفی شد

نظر شما درباره اوپو Find X7 چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/01/08/%D8%A7%D9%88%D9%BE%D9%88-find-x7-%D8%A8%D8%A7-%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D8%B3%D9%87%DA%AF%D8%A7%D9%86%D9%87-%DB%B5%DB%B0-%D9%85%DA%AF%D8%A7%D9%BE%DB%8C%DA%A9%D8%B3%D9%84%DB%8C/

Updated: 2024-02-17 09:40:40

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا