اخبار فناوری

رندر Sony Xperia 10 Mark 5 طراحی آشنا را نشان می دهد

شایعات پیرامون سری جدید اکسپریا 5 سونی که با حروف یونانی نامگذاری شده اند، روز به روز در حال افزایش است. پس از چندین گزارش در Xperia 1 Mark 5 و Xperia 5 Mark 5 اکنون زمان نمونه اقتصادی سبد محصولات 2023 سونی است. این دستگاه Xperia 10 V نام خواهد داشت. رندر Sony Xperia 10 Mark 5 طراحی نشان دهنده آشنایی است.

رندر Sony Xperia 10 Mark 5

Sony Xperia 10 IV در ماه می امسال رونمایی شد و در اوایل تابستان وارد بازار شد. بنابراین به طور طبیعی انتظار می رود که Xperia 10 V در ماه های آینده جایگزین آن شود. امروز مجموعه‌ای از رندرهای با کیفیت بالا از یک منبع قابل اعتماد منتشر شده است که به Xperia 10 Mark 5 نسبت داده می‌شود.

Xperia 10 Mark 5

Xperia 10 Mark 5

همانطور که از رندرهای Onleaks می بینید، ما شاهد طراحی بسیار آشنا از سونی هستیم. بنابراین اگر انتظار طراحی جدیدی را در مقایسه با مدل 2022 داشتید، کاملاً ناامید شده اید.

Sony Xperia 10 V که در این تصاویر نشان داده شده است، دقیقاً زبان طراحی مشابهی با Xperia 10 IV دارد، که به معنای دقیقاً همان محل قرارگیری دکمه، اندازه و شکل جزیره دوربین و موقعیت فلاش LED است.

حتی ابعاد دستگاه نیز به طرز عجیبی مشابه است، اما یکسان نیست. ابعاد Xperia 10 V 153.3 x 68.4 x 8.5 میلی‌متر است، در حالی که Xperia 10 IV با ابعاد 153 x 67 x 8.3 میلی‌متر عرضه شده است.

بنابراین مدل جدید از نظر ابعاد کمی بزرگتر است. مدل 2023 دارای حاشیه های کمی بزرگتر در لبه های بالا و پایین است. در هر صورت ژاپنی ها اهمیت زیادی به بریدگی یا سوراخ صفحه نمایش نمی دهند و این دستگاه دوربین سلفی خود را نیز در لبه لبه بالایی قرار می دهد.

با توجه به اینکه اندازه صفحه نمایش 6.1 اینچ اعلام شده است، این افزایش 0.1 اینچی در اندازه صفحه نمایش نسبت به نسل قبلی ممکن است افزایش ابعاد کلی دستگاه را توجیه کند.

Xperia 10 Mark 5

Xperia 10 Mark 5

ویژگی بزرگ جدید Xperia 10 Mark 5 نسبت به نسل قبلی خود این واقعیت است که اولین دستگاه سری 10 با بلندگوهای استریو خواهد بود. در حال حاضر هیچ مشخصات دیگری از این محصول میان رده سونی منتشر نشده است.

نطر شما چی هست؟ منتظر Xperia 10V هستید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا