اخبار فناوری

تراشه جدید اپل U2 در قلب اپل واچ سری ۹ و واچ اولترا ۲ قرار می‌گیرد؟

فاصله زیادی تا رویداد رونمایی از آیفون ۱۵ و اپل‌واچ‌های جدید این شرکت باقی نمانده است. سه‌شنبه همین هفته محصولات سخت‌افزاری تازه آن‌ها را خواهیم دید. در جدیدترین گزارش‌ها می‌شنویم که تراشه جدید اپل U2 در قلب اپل واچ سری ۹ و واچ اولترا ۲ قرار می‌گیرد.

تراشه جدید اپل U2

گفته می‌شود که هر دو ساعت هوشمند جدید اپل از نظر طراحی کاملا شبیه به مدل‌های قبلی خود هستند، اما بلومبرگ ادعا می‌کند که این ساعت‌ها از نسخه جدیدی از سنسور ضربان قلب اپتیکال اپل به جای سنسور ضربان قلب نسل سوم Watch Series 8 و Watch Ultra استفاده خواهند کرد.

ساعت‌های هوشمند ۲۰۲۳ اپل که Watch Series 9 و Watch Ultra 2 نام خواهند داشت همچنین حسگرهای مختلف و ارتقاء اجزای داخلی دیگری را با تمرکز بر سرعت، دقت و کارایی ارائه خواهند کرد.

در این گزارش آمده که به مانند سری آیفون 15، این گجت‌های پوشیدنی جدید با تراشه جدید Apple U2 عرضه می‌شوند. این تراشه فراپهن‌باند (Ultra Wide Band) برای بهبود قابلیت‌های Find My استفاده خواهد شد.

همچنین انتظار می‌رود که در رویداد امسال غول فناوری کوپرتینویی “به‌شدت دستاوردهای عمده در سرعت پردازش را متذکر شود.” قبلاً شنیده بودیم که یک تراشه جدید مبتنی بر Apple A15 در اپل واچ سری ۹ استفاده می‌شود.

اپل واچ سری 9 در اندازه های 41 میلی متری و 45 میلی متری ارائه می شود، در حالی که واچ اولترا 2 فقط در یک اندازه 49 میلی متری عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود این ساعت هوشمند گران‌قیمت اپل با مواد بازیافتی بیشتری ساخته شود و رنگ مشکی داشته باشد.

اپل همچنین در حال آزمایش قاب‌های ساخته شده با فناوری پرینت سه بعدی برای مدل‌های استیل ضد زنگ اپل واچ سری 9 است. با این حال انتظار می‌رود سری اولترا این تغییر را از سال آینده آغاز کند.

علاوه بر این، طبق گزارش ها، اپل از برخی از بندهای چرمی خود فاصله گرفته و ممکن است بندهای ساخته شده از فولاد ضد زنگ خود را به روز کند یا متوقف کند.

نظر شما چیست؟ منتظر ساعت‌های هوشمند جدید اپل هستید؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/09/10/%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B4%D9%87-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D9%BE%D9%84-u2-%D8%AF%D8%B1-%D9%82%D9%84%D8%A8-%D8%A7%D9%BE%D9%84-%D9%88%D8%A7%DA%86-%D8%B3%D8%B1%DB%8C-%DB%B9-%D9%88-%D9%88%D8%A7%DA%86/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا