اخبار فناوری

گواهی 3C Honor 60 SE به شارژ سریع 40 واتی این گوشی هوشمند اشاره دارد.

Honor 60 و 60 Pro در اوایل این ماه توسط این شرکت معرفی شدند. همچنین مشخص شده است که این سری شامل گوشی هوشمند دیگری به نام Honor 60 SE می شود. بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط WHYLAB در Weibo، گواهی 3C Honor 60 SE به شارژ سریع 40 واتی این گوشی هوشمند اشاره دارد.

Ann 60 SE در 10 ژانویه ارائه خواهد شد

گواهی Honor 60 SE 3C نشان می دهد که این دستگاه با شماره مدل TFY-AN40 دارای پشتیبانی 40 وات (یعنی 10 ولت 4 آمپر) است. اگرچه گواهی چین 3C هیچ اطلاعات دیگری را فاش نمی کند، برخی منابع ادعا می کنند که Honor 60 SE از چیپست کوالکام اسنپدراگون 778G قدرت می گیرد. این دستگاه همچنین دارای صفحه نمایش OLED خمیده با عمق رنگ 10 بیتی خواهد بود.

انتشار WHYLAB در Weibo

حدود دو هفته پیش عکس هایی از قاب محافظ Honor 60 SE مشخص شده است که طراحی این گوشی هوشمند فاش شده است. این دستگاه از صفحه نمایش خمیده با ماژول دوربین سه گانه در قاب پشتی استفاده می کند. این ماژول طراحی مربعی دارد، اما لنزهای دوربین مثلثی شکل هستند. مانند بسیاری از دستگاه های اندرویدی میان رده، Honor 60 SE مجهز به یک پانچ در نیمه وسط صفحه نمایش برای دوربین سلفی است. دکمه های تنظیم صدا و پاور همگی در سمت راست شاسی این گوشی هوشمند قرار گرفته اند. انتظار می رود این میان رده دارای نمایشگر OLED و حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر باشد.

Honor 60 Pro و Honor 60 رسما معرفی شدند: حاشیه کمتر، دوربین بهتر!

سایت اینترنتی GizmoChina طبق گفته WHYLAB، گوشی هوشمند مورد بحث در آخرین روز سال جاری میلادی (31 دسامبر 2021 – 10 دسامبر 1400) توسط آنر به طور رسمی رونمایی خواهد شد. متاسفانه هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد تاریخ عرضه آنر 60 SE وجود ندارد.

نطر شما چی هست؟ آیا میان رده آینده آنر برای شما جذاب خواهد بود؟ آیا این دستگاه می تواند با سایر رقبای چینی رقابت کند؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا