اخبار فناوری

تبلت Honor X8 Pro با نمایشگر 2K و باتری ۷,۲۵۰ میلی آمپری معرفی شد

آنر Magic Pad 13 در تاریخ ۱۲ جولای (۲۱ تیر ماه) به عنوان یک تبلت بالا رده معرفی خواهد شد. این کمپانی اما امروز از تبلت Honor X8 Pro در کنار گوشی X50 رونمایی کرد. این تبلت دارای صفحه نمایش بزرگ ۱۱.۵ اینچی و باتری پرظرفیت ۷,۲۵۰ میلی آمپری است. این دستگاه نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه اسنپدراگون ۶۸۵ تأمین می‌کند.

تبلت Honor X8 Pro از تراشه اسنپدراگون ۶۸۵ برخوردار است

تبلت Honor X8 Pro طراحی مناسبی دارد. قاب پشتی به طور فلت طراحی شده و یک لنز دوربین به همراه فلش LED در آن دیده می‌شود. حاشیه های صفحه نمایش نسبتاً کم بوده و در تمامی طرفین یکسان است. این دستگاه دارای بدنه تمام فلزی بوده، ضخامت ۶.۹ میلی متر و وزن ۴۹۵ گرمی دارد. Honor X8 Pro در رنگ های بنفش مرجانی، آبی آسمانی و خاکستری ستاره ای به دست کاربران خواهد رسید. این دستگاه دارای دارای یک صفحه نمایش LCD بزرگ 11.5 اینچی با وضوح 2K و نسبت نمایشگر به بدنه ۸۶ درصد است. صفحه نمایش این تبلت رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. نمایشگر به کار گرفته شده در جدیدترین تبلت آنر دارای گواهینامه محافظت از چشم TÜV Rheinland است.

Honor X8 Pro

آنر ایکس ۸ پرو دارای شش اسپیکر و فناوری «بهبود صدای ۲.۰» است. تراشه اسنپدراگون ۶۸۵ نیروی پردازشی مورد نیاز این تبلت را تأمین خواهد کرد. باتری این دستگاه ظرفیت ۷,۲۵۰ میلی آمپری داشته و به وسیله آداپتور ۲۲.۵ واتی شارژ می‌شود.MagicOS 7.1 به طور پیش‌فرض بر روی این تبلت نصب شده است. Honor X8 Pro از کیبورد های بلوتوثی پشتیبانی می‌کند. دوربین سلفی و همچنین دوربین پشتی این تبلت وضوح ۵ مگاپیکسلی دارد. این دستگاه از وای فای ۵ پشتیبانی می‌کند.

قیمت آنر ایکس ۸ پرو

مطابق با گزارش Gizmochina، پیش فروش تبلت آنر X8 پرو در ساعت ۲۱:۰۰ (به وقت محلی) روز ۵ جولای (۱۴ تیر) در چین آغاز خواهد شد. قیمت ها به شرح زیر است:

نسخه ۴ گیگابایت + ۱۲۸ گیگابایت: ۱۴۸ دلار (۱,۰۹۹ یوان)

نسخه ۶ گیگابایت + ۱۲۸ گیگابایت: ۱۶۳ دلار (۱,۱۹۹ یوان)

نسخه ۸ گیگابایت + ۱۲۸ گیگابایت: ۱۸۸ دلار (۱,۳۹۹ یوان)

نسخه ۸ گیگابایت + ۲۵۶ گیگابایت: ۲۲۳ دلار (۱,۵۹۹ یوان)

تبلت آنر Pad X8 با نمایشگر 10.1 اینچی LCD و تراشه Helio G80 معرفی شد

نظر شما درباره این تبلت جدید آنر چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/07/05/%D8%AA%D8%A8%D9%84%D8%AA-honor-x8-pro-%D8%A8%D8%A7-%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4%DA%AF%D8%B1-2k-%D9%88-%D8%A8%D8%A7%D8%AA%D8%B1%DB%8C-%DB%B7%DB%B2%DB%B5%DB%B0-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D8%A2%D9%85/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا