اخبار فناوری

آپدیت اندروید 13 شیائومی پوکو ایکس 3 پرو با رابط کاربری MIUI 14 به صورت رسمی در ایران ارائه شد.

در حالی که تنها 4 روز از اخبار به روز رسانی MIUI 14 Poco X3 Pro به گفته کاربران مایفون مگ، آپدیت اندروید 13 شیائومی پوکو ایکس 3 پرو با رابط کاربری MIUI 14 به صورت رسمی در ایران ارائه شده است. شیائومی پوکو ایکس 3 پرو یکی از پرفروش‌ترین دستگاه‌های موجود در بازار ایران است و به نظر می‌رسد به زودی اکثر کاربران باید نوتیفیکیشن آپدیت OTA آن را دریافت کنند.

آپدیت اندروید 13 برای Xiaomi Poco X3 Pro

طبق گزارش یکی از کاربران مایفون مگ، آپدیت MIUI 14 Poco X3 Pro به عنوان OTA برای آنها برنامه ریزی شده است. با توجه به نحوه ارائه این آپدیت که به صورت OTA می باشد، انتظار داریم در هفته های آینده آپدیت مذکور به دست کاربران بیشتری برسد.

به گفته وی، این به روز رسانی حجم آن حدود 3.6 گیگابایت است آیا او دارد پس از به روز رسانی، رابط کاربری MIUI 14 شیائومی روی دستگاه خواهد نشست. این رابط کاربری را برای Poco X3 Pro به روز کنید بر اساس اندروید 13 شرق. وصله امنیتی اندروید همراه با تاریخ ژانویه 2023 است.

در تصویر زیر می توانید وضعیت دستگاه را پس از به روز رسانی مشاهده کنید:

آپدیت اندروید 13 برای Xiaomi Poco X3 Pro

آپدیت اندروید 13 برای Xiaomi Poco X3 Pro

رابط کاربری جدید شیائومی که با نام MiUI 14 شناخته می شود، بر بهینه سازی و بهبود عملکرد تاکید دارد.

شیائومی رابط کاربری مبتنی بر اندروید 13 را با طرح‌بندی مبتنی بر مجموعه‌ای از اشکال از جمله آیکون‌های دایره‌ای و کپسول‌ها اصلاح کرد. همچنین محتوای صفحه اصلی را می توان بر اساس بهترین تناسب با هر تعداد از آنها رتبه بندی کرد که در این مورد بسیار شبیه به رابط ویژه Vivo برای چین یعنی OriginOS است.

بخشی از ارتقاهای جدید MIUI 14 مربوط به حریم خصوصی و امنیت شیائومی، حول حفظ محتوا در دستگاه به جای فضای ابری برای حدود 30 “سناریوی سیستم” است که ظاهراً شامل عملکردهای OCR رقیب iOS نیز می شود. شیائومی همچنین ادعا می کند که چندین گواهینامه مرتبط را برای یکپارچگی داده ها در این فرآیند دریافت کرده است.

شیائومی MIUI 14 مبتنی بر اندروید 13 با بهینه سازی های فراوان به صورت رسمی معرفی شد + گوشی های سازگار

اکنون آپدیت اندروید 13 پوکو اف 4 و شیائومی 11 تی با رابط کاربری MIUI 14 رسما منتشر شد.

Poco X3 Pro دارید؟ آیا آپدیت MIUI 14 را از شیائومی دریافت کرده اید؟ در اینجا می توانید بررسی کنید که کدام گوشی های شیائومی به روز رسانی MIUI 14 برای دریافت:

اولین دریافت کننده آپدیت MIUI 14 شیائومی کدام دستگاه ها هستند؟!

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا