اخبار فناوری

تبلت گیمینگ زدتی‌ای Red Magic Gaming Tablet با Snapdragon 8+ Gen 1 معرفی شد

زیربرند گیمینگ Nubia امروز گوشی گیمینگ Red Magic 8S Pro را با تراشه Snapdragon 8+ Gen 2 رسما معرفی کرد که یک مدل پلاس هم با ۲۴ گیگابایت حافظه رم دارد. همچنین در همان رویداد تبلت گیمینگ زدتی‌ای Red Magic Gaming Tablet با Snapdragon 8+ Gen 1 معرفی شده است.

تبلت گیمینگ زدتی‌ای Red Magic Gaming Tablet

تبلت گیمینگ Red Magic دارای بدنه فلزی براقی است که به آن حسی محکم یودن می‌دهد. وزن این تبلت تنها 613 گرم است که آن را سبک و قابل حمل می‌کند. با ضخامت تنها 6.5 میلی متر، بدون زحمت داخل کیف شما می‌توان قرار بگیرد.

این تبلت یک صفحه نمایش 12.1 اینچی با نسبت صفحه نمایش 16:10 و رزلوشن 2.5K از نوع LCD ارائه می دهد. رفرش‌ریت ۱۴۴ هرتز و تاچ‌سمپل‌ریت آن ۲۴۰ هرتز خواهد بود. حداکثر روشنایی ۶۰۰ نیت بوده و پشتیبانی از عمق رنگ ۱۰ بیتی با نسبت کنتراست 1500:1 ارائه می‌شود.

علاوه بر این، صفحه نمایش دارای گواهینامه محافظت از چشم در نور آبی کم UL است که از چشمان شما در طول استفاده طولانی محافظت می کند. این تبلت همچنین دارای «یادآوری بیش از حد نزدیک بودن به صفحه» است که به شما کمک می‌کند در حین استفاده از آن فاصله‌ای مناسب را حفظ کنید.

پردازنده تبلت Red Magic Gaming Tablet کوالکام Snapdragon 8+ Gen 1 است که عملکرد و کارایی مناسبی را ارائه می دهد و از ارتباطات 5G پشتیبانی می کند.

باتری این تبلت یک سلول ۱۰ هزار میلی آمپر ساعتی است. با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۸۰ واتی، می توان آن را تنها در 55 دقیقه به طور کامل شارژ کرد.

تبلت بازی Red Magic به طور خاص برای گیمرها طراحی شده است و دارای فضای داخلی بازی Red Magic است. این محیط بازی اختصاصی تجربه بازی را افزایش می دهد و دسترسی به ویژگی های مختلف بازی محور را فراهم می کند.

علاوه بر این، این تبلت از تجهیزات جانبی پشتیبانی می‌کند و به شما امکان می‌دهد بهتر بازی کنید. همچنین از قلم و صفحه کلید مغناطیسی پشتیبانی می کند.

قیمت تبلت گیمینگ Red Magic Gaming Table

تبلت بازی Red Magic در دو پیکربندی ارائه می شود که با قیمت‌های زیر در بازار چین در دسترس خواهد بود:

۱- رم 12 گیگابایتی با حافظه ذخیره سازی 256 گیگابایتی معادل ۵۴۰ دلار

۲- رم 16 گیگابایت با حافظه ذخیره سازی 512 گیگابایتی معادل ۶۳۵ دلار

این برند همچنین تبلت گیمینگ خود را در نسخه ویژه Transformers به نام Red Magic Gaming Tablet Super Edition عرضه کرده است که قیمت آن معادل ۶۹۰ دلار است.

نظر شما درباره تبلت گیمینگ ردمجیک چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/07/05/%D8%AA%D8%A8%D9%84%D8%AA-%DA%AF%DB%8C%D9%85%DB%8C%D9%86%DA%AF-%D8%B2%D8%AF%D8%AA%DB%8C%D8%A7%DB%8C-red-magic-gaming-tablet-%D8%A8%D8%A7-snapdragon-8-gen-1-%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا