اخبار فناوری

تبلت ردمی پد پرو با تراشه Snapdragon 7s Gen 2 معرفی شد

در کنار ردمی توربو ۳، شیائومی از تبلت ردمی پد پرو نیز رونمایی کرد. این محصول جدید در مقایسه با تبلت های قبلی ردمی طراحی متفاوتی دارد. Pad Pro یک تبلت میان‌رده است که برای گشت‌وگذار در شبکه اجتماعی و مالتی تسکینگ مناسب خواهد بود.

ردمی پد پرو از باتری ۱۰,۰۰۰ میلی‌آمپری برخوردار است

در گذشته شاهد معرفی Redmi Pad و Pad SE بودیم؛ و هم‌اکنون Redmi Pad Pro رونمایی شده است. این تبلت دارای یک صفحه نمایش LCD بزرگ ۱۲.۱ اینچی با وضوح 2.5K و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی است. نمایشگر در نظر گرفته شده برای این دستگاه، حداکثر روشنایی ۶۰۰ نیت را در اختیار کاربران قرار داده و دارای گواهینامه TUV Rheinland است. این محصول از محتوای Dolby Vision نیز پشتیبانی می‌کند. Redmi Pad Pro با قلم استایلوس سازگار است که به صورت مغناطیسی به سمت چپ دستگاه متصل می‌شود.

مشخصات Redmi Pad Pro

دو بریدگی دایره‌ای شکل در قاب پشتی این تبلت جدید ردمی دیده می‌شود. درون یکی از این حلقه ها، دوربین اصلی قرار گرفته و بریدگی دیگر برای فلاش LED است. دوربین سلفی نیز وضوح ۸ مگاپیکسلی دارد.

تبلت ردمی پد پرو به اسپیکر های چهارگانه با پشتیبانی از Dolby Atmos و میکروفون های دوگانه مجهز شده است. تراشه Snapdragon 7s Gen 2 وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز جدیدترین تبلت ردمی را بر عهده دارد. این دستگاه با ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی به دست کاربران خواهد رسید. باتری Redmi Pad Pro ظرفیت ۱۰,۰۰۰ میلی‌آمپری داشته و توسط آداپتور ۳۳ واتی شارژ می‌شود.

ردمی پد پرو

Redmi Pad Pro

مطابق با گزارش منبع، این دستگاه به طور پیش‌فرض با برخورداری از اندروید ۱۴ و رابط کاربری HyperOS عرضه خواهد شد. از دیگر ویژگی های این تبلت می‌توان به پشتیبانی از Wi-fi 6، بلوتوث ۵.۲ و جک ۳.۵ میلی‌متری صدا اشاره کرد.

قیمت Redmi Pad Pro

نسخه ۶ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی ردمی پد پرو با قیمت معادل ۲۳۴ دلار عرضه می‌شود. نسخه های ۸ + ۱۲۸ گیگابایتی و ۸ + ۲۵۶ گیگابایتی این تبلت نیز به ترتیب با قیمت های ۱,۵۹۹ یوآن (معادل ۲۲۱ دلار) و ۱,۷۹۹ یوآن (۲۴۸ دلار) به دست کاربران خواهد رسید. می‌توان Redmi Pad Pro را در رنگ های خاکستری تیره و سبز و بنفش تهیه کرد.

ردمی توربو 3 با تراشه Snapdragon 8s Gen 3 و Air Gestures رسماً معرفی شد + نسخه خاص Harry Potter Limited Edition

نظر شما درباره این تبلت جدید ردمی چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/04/10/%D8%AA%D8%A8%D9%84%D8%AA-%D8%B1%D8%AF%D9%85%DB%8C-%D9%BE%D8%AF-%D9%BE%D8%B1%D9%88-%D8%A8%D8%A7-%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B4%D9%87-snapdragon-7s-gen-2-%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D8%B4%D8%AF/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا