اخبار فناوری

آیا کانال واتس اپ به عنوان خبرنامه ارائه می شود؟

متا اخیرا کار کرده است کانال اینستاگرام ارائه شده به نظر می رسد واتس اپ به زودی از چنین قابلیتی برخوردار شود. با توجه به کدهای کشف شده، به نظر می رسد که کانال واتس اپ خود را با نام Newsletter معرفی کند.

قابلیت خبرنامه واتس اپ

بررسی‌های Wabetainfo نشان می‌دهد که کد پیام‌رسان واتس‌اپ برای اندروید نسخه بتای 2.23.5.3 حاوی ارجاعاتی به ویژگی جدید “Newsletter” است. این ویژگی در حال حاضر در حال توسعه است.

این نام ممکن است نام تجاری ویژگی مذکور نباشد و یک نام رمز داخلی برای توسعه دهندگان در نظر گرفته شود.

با این حال، سرنخ های پنهان در کد نسخه ی نمایشی WhatsApp این را نشان می دهد ابزاری برای انتشار اطلاعات در مورد یک کاربر به مخاطبان خود این به طور مستقل از بخش وضعیت کار می کند. همچنین به طور جداگانه از چت های گروهی و پیام های رمزگذاری شده ارائه می شود.

واتس اپ

واتس اپ

قابلیت خبرنامه واتس اپ به کاربران کنترل کامل بر آنچه می بینند می دهد. البته خبری از حضور یا عدم وجود تبلیغات نیست. در عین حال، هیچ نشانه ای از توصیه های مبتنی بر الگوریتم (مانند Instagram Explorer) در این ویژگی وجود ندارد.

کاربران می توانند محتوای کانالی را که انتخاب می کنند به ترتیب زمانی مشاهده کنند. به نظر می‌رسد که خبرنامه از دسته‌ها پشتیبانی می‌کند و به کاربران واتس‌اپ اجازه می‌دهد تا با جستجوی شناسه در پیام‌رسان به خبرنامه‌ها بپیوندند.

خبرنامه واتساپ هنوز در مراحل اولیه توسعه است و هنوز مشخص نیست که چه زمانی برای آزمایش کنندگان بتا در دسترس خواهد بود. برخی بر این باورند که اگرچه رونق ویژگی‌هایی مانند خبرنامه شروع به کاهش کرده است، اما هنوز هم علاقه زیادی وجود دارد و واتس‌اپ تنها پلتفرمی نیست که اخیراً از آن استفاده کرده است.

نطر شما چی هست؟ آیا فکر می کنید خبرنامه واتس اپ مانند یک کانال تلگرام کار می کند؟

قابلیت کانال اینستاگرام رسما معرفی شد: کپی کانال تلگرام

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا