اخبار فناوری

تاریخ معرفی OnePlus Ace 2 Pro رسما مشخص شد: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲

مدتی است که درباره وان پلاس ایس ۲ پرو اخبار متنوعی می‌شنویم. دستگاهی با ۲۴ گیگابایت حافظه رم در بنچمارک‌ها رصد شده و نشان می‌دهد که روی عملکرد متمرکز خواهد بود. به تازگی تاریخ معرفی OnePlus Ace 2 Pro رسما مشخص شده و ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ را باید برای آن علامت بزنید. البته این رونمایی در چین انجام می‌شود.

تاریخ معرفی OnePlus Ace 2 Pro

در یک پست طولانی در شبکه اجتماعی چینی Weibo، مدیر اجرایی وان‌پلاس عنوان کرد که پرچمدار جدید پیشرفت بزرگی نسبت Ace 2 خواهد بود. مدل پرو دارای فناوری‌های بالاتری برای یک تجربه واقعی پرچمدار خواهد بود.

وان پلاس Ace 2 Pro با چیپست Snapdragon 8 Gen 2 عرضه می شود. همچنین می دانیم که مدل جدیدی از خنک کننده VC خود دارد و مساحت کل دفع گرما را به بیش از 9000 میلی متر مربع افزایش می‌دهد.

همچنین تصاویری را پیش از این دیدیم که اکنون توسط تیزر رسمی تایید شده است و نشان می دهد Ace 2 Pro از طراحی کلی مشابه برادر ساده خود برخوردار است.

وان پلاس ایس ۲ پرو قرار است تا 24 گیگابایت رم LPDDR5X و 1 ترابایت حافظه UFS 4.0 را ارائه دهد. این مشخصات برابر با بهترین گوشی‌های گیمینگ اندرویدی است.

پیش از این در مایفون مگ خواندیم که این گوشی هوشمند از یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی AMOLED با رزولوشن 1.5K برخوردار خواهد بود. نمایشگر OnePlus Ace 2 Pro رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

سه لنز دوربین در قاب پشتی این دستگاه قرار گرفته است. دوربین اصلی و اولترا واید این تلفن هوشمند به ترتیب وضوح ۵۰ و ۴۸ مگاپیکسلی دارد. دوربین تله فوتو نیز به یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود. دوربین سلفی این دستگاه وضوح ۳۲ مگاپیکسلی خواهد داشت.

انتظار می‌رود که وان پلاس ایس ۲ پرو به طور پیش‌فرض از اندروید ۱۳ و رابط کاربری ColorOS 13.1 برخوردار باشد.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی جدید وان پلاس هستید؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/08/07/%D8%AA%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%AE-%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-oneplus-ace-2-pro-%D8%B1%D8%B3%D9%85%D8%A7-%D9%85%D8%B4%D8%AE%D8%B5-%D8%B4%D8%AF-%DB%B2%DB%B5-%D9%85%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AF-%DB%B1%DB%B4/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا