اخبار فناوری

تاریخ معرفی Nubia Red Magic 8 Pro مشخص شده است: 5 ژانویه 1401

طی چند هفته گذشته، گوشی هوشمند گیمینگ آینده نوبیا به نام Red Magic 8 Pro در چندین سایت گواهینامه لیست شده است و نشان می دهد که این دستگاه از نسل دوم تراشه اسنپدراگون 8 کوالکام قدرت می گیرد. پس از افشای عکس و مشخصات این گوشی بازی، شرکت Nubia بالاخره امروز تاریخ معرفی Red Magic 8 Pro را برای 26/5 دسامبر اعلام کرد. تصاویر رسمی از این دستگاه نیز منتشر شده است که حکایت از طراحی مدرن آن با لبه های صاف، زوایای تیز، صفحه نمایش تقریبا بدون حاشیه با دوربین سلفی زیر صفحه نمایش و نسبت صفحه نمایش به بدنه بالا و مدلی خاص با پنل پشتی شفاف مشابه دیگر گوشی های قبلی سری Redmagic.

تاریخ معرفی Nubia Red Magic 8 Pro

امروز صبح نوبیا در حساب رسمی Weibo او اعلام کرد که Red Magic 8 Pro جدید در تاریخ 26 دسامبر ساعت 3 بعد از ظهر به وقت محلی (چین) معرفی خواهد شد. در پوستر رسمی این گوشی گیمینگ هیچ اطلاعاتی از دستگاه ذکر نشده است. اما به لطف گواهینامه های لو رفته قبلی این گوشی، تمام جوانب آن فاش شده است.

طبق گواهینامه ها، Red Magic 8 Pro جدید دارای یک صفحه نمایش 6.8 اینچی تخت OLED است که وضوح Full-HD+ دارد و همچنین از نرخ رفرش بالا پشتیبانی می کند. همچنین به جای بریدگی یا سوراخی در صفحه نمایش، از سنسور 16 مگاپیکسلی سلفی در زیر نمایشگر استفاده می کند.

این گوشی از طراحی شیشه ای مشکی شفاف بهره می برد که از طریق آن می توان چیپست (Snapdragon 8 Gen2) و سایر اجزای مانند فن های خنک کننده و سایر قسمت های سیستم دفع حرارت آن را مشاهده کرد. بدنه این گوشی دارای ابعاد 163.98 x 76.35 x 8.9 میلی متر و وزن آن در حدود 228 گرم است.

همانطور که گفته شد، Red Magic 8 Pro از چیپست نسل دوم اسنپدراگون 8 مبتنی بر فرآیند تولید 4 نانومتری جدید TSMC استفاده می‌کند و دارای معماری هسته‌ای کاملاً جدید است که شامل یک هسته اصلی Cortex-X3، دو هسته Cortex-A715 و دو Cortex-A710 P است. -هسته ها و در نهایت 3 هسته Cortex-A510.

تاریخ معرفی Nubia Red Magic 8 Pro

تاریخ معرفی Nubia Red Magic 8 Pro

در پشت، ما یک دوربین سه گانه داریم که شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، یک سنسور فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی است. از نظر باتری، دو گزینه وجود خواهد داشت: یکی با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت و دیگری با ظرفیت 6000 میلی آمپر ساعت که هر دو از شارژ سریع 165 واتی پشتیبانی می کنند.

انتظار می‌رود که نوبیا در روزهای آینده ویژگی‌های کلیدی Red Magic 8 Pro را به عنوان اولین گوشی بازی مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 2 منتشر کند.

نظر شما در مورد Nubia Red Magic 8 Pro چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا