اخبار فناوری

تاریخ معرفی تبلت وان پلاس ممکن است 18 فوریه 1401 باشد

می دانیم که OnePlus در تاریخ 18 بهمن 1401 یک رویداد رونمایی در هند برگزار خواهد کرد. این رویداد برای عرضه جهانی پرچمدار OnePlus 11 خواهد بود. علاوه بر آن، رونمایی از پرچمدار اقتصادی OnePlus 11R و OnePlus Buds Pro 2 نیز این کار را انجام خواهد داد. امروز از گزارش دیگری می شنویم که تاریخ معرفی تبلت OnePlus می تواند 18 بهمن 1401 باشد.

تاریخ معرفی تبلت وان پلاس

تبلت تبلت وان پلاس از سال 2021 شایعه شده است و گمانه زنی های اخیر حاکی از عرضه آن در سال 2023 است. ما از نظر مشخصات اطلاعات زیادی نداریم، اما با توجه به رابطه نزدیک با اوپو، بعید نیست که یکی از تبلت های این برند را به عنوان تبلت OnePlus ببینیم. .

Oppo در حال حاضر 2 تبلت به نام های Oppo Pad و Oppo Pad Air دارد که یکی از این دو دستگاه می تواند تبلت OnePlus باشد که منتظرش هستیم. جالب است بدانید که نام تبلت وان پلاس هنوز نهایی نشده و طبق شایعات در حال معرفی این تبلت با این نام هستیم.

اولین تبلت OnePlus

اولین تبلت OnePlus – تصویر تزئینی است

اگر تبلت OnePlus همان Oppo Pad تغییر نام یافته باشد، باید از تراشه اسنپدراگون 870 به عنوان قلب تپنده خود استفاده کند. این دستگاه با صفحه نمایش 11 اینچی LCD با رزولوشن 2560 در 1600 و نرخ رفرش 120 هرتز عرضه خواهد شد که نسخه آن با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی قیمتی معادل 365 دلار دارد. نسخه دیگر با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی در آمریکا 475 دلار قیمت دارد.

ظاهرا تغییراتی در نرم افزار این دستگاه ایجاد خواهد شد تا با بازارهای غربی که در آن عرضه می شود سازگار شود. باتری 8300 میلی آمپری این دستگاه از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می کند و دارای دوربین 13 مگاپیکسلی و فلاش LED در پشت است. این دستگاه با مداد Oppo نیز کار می کند.

نظر شما چیه؟ آیا فکر می کنید که تبلت وان پلاس آیا برای شما جذاب است؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا