اخبار فناوری

تاریخ رونمایی و مشخصات کلیدی آنر Play 50 Plus منتشر شد + طراحی

در اکتبر سال گذشته میلادی، Honor Play 40 Plus با تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۷۰۰ معرفی شد. هم اکنون، تاریخ رونمایی، مشخصات کلیدی و طراحی آنر Play 50 Plus مشخص شده است. این تلفن هوشمند فردا (۱۰ اکتبر/۱۸ مهر) معرفی خواهد شد.

تاریخ رونمایی آنر Play 50 Plus هجدهم مهر ماه خواهد بود

آنر پلی ۵۰ پلاس دارای صفحه نمایشی با پانچ هول در مرکز بالای آن است. سنسور اثرانگشت تعبیه شده بر روی دکمه پاور نشان می‌دهد که این تلفن هوشمند دارای صفحه نمایش LCD خواهد بود. آنر تأیید کرده که این دستگاه به اسپیکر های دوگانه استریو مجهز می‌شود.

در قاب پشتی Honor Play 50 Plus دو لنز دوربین دیده می‌شود. دوربین اصلی این گوشی هوشمند وضوح ۵۰ مگاپیکسلی خواهد داشت. پنل پشتی طراحی خاص با دو رنگ دارد. ماژول دوربین نقره ای رنگ بوده و پس‌زمینه نیز با رنگ آبی و الگوی موج تزئین شده است.

پوستر Honor Play 50 Plus

همان‌طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، آنر پلی ۵۰ پلاس از شبکه اینترنت 5G پشتیبانی می‌کند. متاسفانه هم اکنون اطلاعی درباره تراشه به کار گرفته شده در این دستگاه نداریم. این گوشی با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی عرضه می‌شود. Honor Play 50 Plus از باتری پرظرفیت ۶,۰۰۰ میلی آمپری برخوردار خواهد بود. این دستگاه در گذشته، در میان داده های گواهینامه 3C مشاهده شده بود که نشان می‌داد از شارژ سریع ۳۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

نگاهی به مشخصات آنر پلی ۴۰ پلاس

نگاهی به مشخصات آنر پلی ۴۰ پلاس می‌اندازیم. این تلفن هوشمند دارای یک صفحه نمایش ۶.۷۴ اینچی IPS LCD با وضوح HD+ و رفرش ریت ۹۰ هرتزی است. تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۷۰۰ نیروی پردازشی مورد نیاز این گوشی هوشمند را تأمین می‌کند. این دستگاه از باتری پرظرفیت ۶,۰۰۰ میلی آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۲۲.۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

دو لنز دوربین در قاب پشتی Honor Play 40 Plus قرار گرفته است. دوربین اصلی وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و دوربین دوم (که از نوع تشخیص عمق است) وضوح ۲ مگاپیکسلی دارد. برای دوربین سلفی این دستگاه نیز یک سنسور ۲ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. این تلفن هوشمند به طور پیش‌فرض با اندروید ۱۲ و رابط کاربری Magic UI به دست کاربران رسیده است.

آنر پلی ۴۰ پلاس با تراشه دیمنسیتی ۷۰۰ و باتری ۶,۰۰۰ میلی آمپری رونمایی شد

با توجه به مشخصات منتشر شده، نظر شما درباره آنر Play 50 Plus چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/10/09/%D8%AA%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%AE-%D8%B1%D9%88%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D9%88-%D9%85%D8%B4%D8%AE%D8%B5%D8%A7%D8%AA-%DA%A9%D9%84%DB%8C%D8%AF%DB%8C-%D8%A2%D9%86%D8%B1-play-50-plus-%D9%85%D9%86%D8%AA/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا