اخبار فناوری

تاریخ رونمایی موتورولا Edge 40 Neo مشخص شد: ۲۳ شهریور

سرانجام تاریخ رونمایی موتورولا Edge 40 Neo از سوی این شرکت اعلام شد. این تلفن هوشمند در تاریخ ۱۴ سپتامبر (۲۳ شهریور ماه) معرفی خواهد شد. با مایفون مگ همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

موتورولا Edge 40 Neo یک هفته دیگر معرفی خواهد شد

شعبه رومانیایی موتورولا با به اشتراک گذاشتن تیزری، تاریخ رونمایی Edge 40 Neo را اعلام کرد. این تیزر توسط mobilissimo.ro مشاهده شده است. در دعوت نامه به اشتراک گذاشته شده از سوی این شرکت نوشته شده:«به دنیای رنگ ها وارد شوید.» این تلفن هوشمند در سه نسخه با رنگ های پنتون (از جمله رنگی به نام آبی آرامش‌بخش) عرضه خواهد شد.

پوستر منتشر شده از سوی موتورولا

شایعاتی منتشر شده که برخی از مشخصات Motorola Edge 40 Neo را فاش می‌کنند. ادعا می‌‌شود که این تلفن هوشمند آینده موتورولا دارای یک صفحه نمایش ۶.۵۵ اینچی P-OLED با رزولوشن FullHD+ و رفرش ریت ۱۴۴ هرتزی خواهد بود. نمایشگر این دستگاه، رنگ های ۸ بیتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این گوشی هوشمند باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری داشته و از شارژ سریع ۶۸ واتی پشتیبانی خواهد کرد. گفته می‌شود که دوربین اصلی Edge 40 Neo وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و به لرزشگیر اپتیکال نیز مجهز شده است. دوربین اولترا واید این تلفن هوشمند از سنسوری با وضوح ۱۳ مگاپیکسل برخوردار خواهد بود. گران قیمت ترین نسخه این دستگاه، ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی خواهد داشت.

موتورولا اج ۴۰ نئو احتمالا از تراشه مدیاتک برخوردار خواهد بود

احتمالا تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۱۰۵۰ نیروی پردازشی مورد نیاز اج ۴۰ نئو را تأمین می‌کند. این تراشه از پردازنده گرافیکی Mali G77 برخوردار است. این تلفن هوشمند از دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی بهره مند بوده و به طور پیش‌فرض با سیزدهمین نسخه اندروید به دست کاربران خواهد رسید. قیمت Edge 40 Neo در بازار اروپا ۳۹۹ یورو خواهد بود. انتظار می‌رود که در این یک هفته باقی مانده تا رونمایی، اطلاعات بیشتری درباره این تلفن هوشمند منتشر شود.

مشخصات موتورولا Edge 40 Neo پیش از رونمایی فاش شد

نظر شما درباره موتورولا اج ۴۰ نئو چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/09/07/%D8%AA%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%AE-%D8%B1%D9%88%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D9%85%D9%88%D8%AA%D9%88%D8%B1%D9%88%D9%84%D8%A7-edge-40-neo-%D9%85%D8%B4%D8%AE%D8%B5-%D8%B4%D8%AF-%DB%B2%DB%B3-%D8%B4%D9%87/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا