اخبار فناوری

تاریخ رونمایی ردمی A3 مشخص شد: ۲۵ بهمن ماه

گوشی هوشمند جدیدی از سری Redmi A شیائومی به زودی در کشور هند معرفی خواهد شد. این شرکت با انتشار اعلامیه ای، تاریخ رونمایی ردمی A3 را به اشتراک گذاشته است. این تلفن هوشمند مقرون به صرفه در روز ولنتاین (۱۴ فوریه/ ۲۵ بهمن ماه) رونمایی خواهد شد. در ادامه نگاهی به ویژگی های کلیدی این گوشی می‌اندازیم.

تاریخ رونمایی ردمی A3 روز ولنتاین خواهد بود

هم اکنون می‌دانیم که تاریخ رونمایی ردمی A3 چهاردهم فوریه ۲۰۲۴ (۲۵ بهمن ماه) خواهد بود. یک میکروسایت اختصاصی نیز برای این محصول در وب‌سایت شیائومی هند فعال شده است. این تلفن هوشمند از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری برخوردار بوده و از نمایشگر ۹۰ هرتزی بهره می‌برد.

یک ماژول دوربین بزرگ دایره‌ای شکل در قاب پشتی این دستگاه دیده می‌شود. درون این ماژول، سنسور های تصویر و یک فلاش LED قرار گرفته است. تیزر منتشر شده از سوی شیائومی، به رنگ سبز این دستگاه اشاره می‌کند. اطلاعات مذکور، تمام آن چیزی است که در وب‌سایت شیائومی به اشتراک گذاشته شده.

Redmi A3

شایعاتی نیز درباره مشخصات Redmi A3 به بیرون درز کرده است. انتظار می‌رود که این دستگاه از یک صفحه نمایش ۶.۷۱ اینچی LCD و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی برخوردار باشد. احتمالا دو دوربین در قاب پشتی این دستگاه قرار گرفته که برای دوربین اصلی، یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. این تلفن هوشمند پایین رده به چیپستی از کمپانی مدیاتک مجهز بوده و با ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی، به دست کاربران خواهد رسید.

همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، ردمی A3 به طور پیش‌فرض از اندروید ۱۳ (نسخه Go) بهرمند بوده و از شارژر ۱۰ واتی پشتیبانی می‌کند. طبق شایعات این تلفن هوشمند شیائومی در رنگ های سبز، آبی و مشکی عرضه خواهد شد.

احتمالا قیمت نسخه پایه Redmi A3 کمتر از ۸۵ دلار خواهد بود

اطلاعاتی درباره قیمت Redmi A3 به بیرون درز کرده است. انتظار می‌رود که نسخه پایه این گوشی مقرون به صرفه آینده شیائومی با قیمت کمتر از ۷,۰۰۰ روپیه (حدودا معادل ۸۵ دلار) به دست کاربران برسد. نسخه گران‌قیمت‌تر نیز قیمتی کمتر از ۹,۰۰۰ روپیه (معادل ۱۰۸ دلار) خواهد داشت.

اولین تصاویر زنده از Redmi A3 به بیرون درز کرد

نظر شما درباره Redmi A3 چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/02/07/%D8%AA%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%AE-%D8%B1%D9%88%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%B1%D8%AF%D9%85%DB%8C-a3-%D9%85%D8%B4%D8%AE%D8%B5-%D8%B4%D8%AF-%DB%B2%DB%B5-%D8%A8%D9%87%D9%85%D9%86-%D9%85%D8%A7%D9%87/

Updated: 2024-02-17 09:23:04

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا