اخبار فناوری

رندرهای Nothing Ear (2) بیرون هستند: از همان طراحی شفاف نسل قبلی استفاده می کنند

رندر Ear(2) منتشر نشده است. این هدفون جدید قرار است جایگزین شود گوش هیچی (1) (که سال گذشته معرفی شد) گفته می شود هدفون بی سیم جدید این شرکت با نام Nothing Ear (2) عرضه خواهد شد. نام تجاری Notting به رهبری کارل پی به زودی باید جانشین Nothing Ear را ارائه دهد (1). متأسفانه جزئیاتی در مورد زمان عرضه این محصول فاش نشده است.

حتی طراحی بدنه Nothing Ear (2) نیز تغییر قابل توجهی نداشته است

گفته می شود به این زودی چیزی از هدفون جدید خود رونمایی نخواهد کرد. اکنون وب سایت 91mobiles به طور انحصاری به برخی از تصاویر و رندرهای Nothing Ear دسترسی داشته و به اشتراک گذاشته است (2). این اطلاعات توسط افشاگر معتبر و شناخته شده Kuba Wojciechowski به وب سایت مذکور ارائه شده است. در هر صورت تصاویر منتشر شده نشان می دهد که نوتینگ ایرپادهای جدید کمترین تغییرات را نسبت به نسل قبل خواهند داشت.

Render of Nothing Ear 2

تصاویر منتشر شده توسط این سایت اینترنتی او تایید می کند که روی ساقه این هندزفری ها هیچ نشانی وجود ندارد و با متن “گوش (2)” جایگزین شده است. نسل بعدی هدفون‌های بی‌سیم Nothing از همان طراحی واضح برخوردار است و طراحی قاب همچنان مانند نسل قبلی است. متاسفانه هنوز مشخصات سخت افزاری این گجت پوشیدنی در دسترس نیست. و باید نزدیکتر به زمان رونمایی آشکار شود. توجه داشته باشید که Nothing میزبان رویدادی در 26 اکتبر (4 نوامبر) خواهد بود. در کدام AirPods گوش هیچی (چوب) معرفی می شود. قاب این محصول طرحی شبیه به رژ لب دارد. و هنوز هیچ چیز تایید نکرده است که گوش (چوب) از طریق وب سایت های Myntra و Flipkart در دسترس خواهد بود. Nutting ادعا می کند که وزن این محصول تنها 4.4 گرم است.

Render of Nothing Ear 2

آیا مشخصات Notting Air (1) را به خاطر دارید؟

هدفون Nothing Ear (1) دارای درایورهای 11.6 میلی متری است. این محصول نیز مانند سایر رقبا دارای عملکرد «حذف نویز فعال» است. و فناوری Clear Voice نیز برای این امر در نظر گرفته شده است. این فناوری با استفاده از میکروفون های دستگاه صدای محیط را به حداقل خواهد رساند. این محصول دارای کنترل های لمسی (روی پایه هدست) و دارای گواهی IPX4 می باشد.

تاریخ معرفی هدفون Nothing Ear (استیک) مشخص شد: 13 آبان 1401

نظر شما در مورد محصولات Nothing و هندزفری بی سیم این شرکت چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا