اخبار فناوری

تاریخ معرفی Oppo Find X6 و Pad 2 مشخص شده است: 1 آوریل 1402

چند روزی است که شایعه شده است که اوپو به زودی تاریخ عرضه گوشی های پرچمدار سری Find X6 خود را اعلام خواهد کرد. با این حال، تاکنون تنها مشخصات و تصاویر این دستگاه ها توسط منابع غیر رسمی فاش شده است. به تازگی شرکت Oppo با انتشار پوسترهایی رسما تایید کرده است که از سری Find X6 و تبلت Pad 2 مورد انتظار در تاریخ 21 مارس / 1 آوریل به طور رسمی رونمایی خواهد شد.

معرفی Oppo Find X6 و Pad 2

امروز برند Oppo به طور رسمی از طریق وب سایت OPPO Mall فاش کرد که سری کاملا جدید Find X6 در 21 مارس ساعت 14:00 (به وقت محلی) در کنار OPPO Pad 2 کاملاً جدید رونمایی خواهد شد.

همانطور که در پوستر مشاهده می شود، سری جدید OPPO Find X6 در رنگ انحصاری Desert Galaxy با چرم خاکی رنگی و شیشه نقره ای AG عرضه می شود. تا اینجای کار طراحی کامل سریال OPPO Find X6 از طریق فیلم زنده فاش شد.

معرفی Oppo Find X6

معرفی Oppo Find X6

در مجموع، سری Find X6 از دو مدل تشکیل شده است: نسخه استاندارد و نسخه پرو. همانطور که قبلا ذکر شد، مدل استاندارد از Dimensity 9200 استفاده می کند، در حالی که مدل Pro از چیپست Snapdragon 8 Gen 2 استفاده می کند و همانطور که گفته شد، هیچ یک از گوشی ها در سطح جهانی در دسترس نخواهند بود.

سپس OPPO Pad 2 را داریم. جلوی تبلت نسل بعدی OPPO را می توان در پوستر زیر مشاهده کرد و بسیار شبیه OPPO Pad 1 است. با این حال، گفته می شود که دستگاه از تراشه قدیمی تر اسنپدراگون 870 قدرت می گیرد. .

با توجه به سایر مشخصات، OPPO Pad 6 دارای صفحه نمایش 11 اینچی IPS LCD با رزولوشن 2000 x 2800p و نرخ تجدید 144 هرتز خواهد بود. در سطح باتری، این تبلت باید به یک باتری بزرگ 9500 میلی آمپر ساعتی علاوه بر پشتیبانی از بار 67 وات مجهز باشد.

انتظار می‌رود اوپو در روزهای آینده نکات مهمی از سری Find X6 و OPPO Pad 2 آینده‌اش را فاش کند.

نظر شما در مورد معرفی Oppo Find X6 و Pad 2 چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا