اخبار فناوری

بهترین گوشی برای بازی پابجی

بازی پابجی (PUBG Mobile)، همچنان به‌عنوان یکی از برترین بازی‌های نبرد رویال در موبایل می‌درخشد و طرفداران بسیار زیادی در سرتاسر جهان دارد. عملکرد برخی گوشی‌های هوشمند در اجرای این بازی، به‌گونه‌ای است که شما خود را در میدان نبرد تداعی خواهید کرد.

خوشبختانه، با توسعه تلفن‌های همراه، شاهد کاهش قیمت‌ها در مدل‌های پرچمدار هستیم. این بدان معناست که اکنون گزینه‌هایی برای همه بودجه‌ها وجود دارد؛ حتی اگر بودجه کافی برای خرید موبایل را نیز در اختیار ندارید، می‌توانید نسبت به دریافت وام با دسته چک به عنوان راهی برای تامین بودجه و یا خرید موبایل قسطی اقدام کنید.

در این مقاله، چند مورد از برترین گوشی‌ها را که برای بازی PUBG Mobile مناسب هستند، بررسی خواهیم کرد. این دستگاه‌ها با دقت بسیار زیادی ساخته شده‌اند و با ارائه پردازنده‌های قدرتمند، نمایشگرهای خیره‌کننده و ویژگی‌های پیشرفته، تجربه بازی شما را بهبود می‌بخشند.

بهترین موبایل‌ها برای بازی پابجی

در دنیای پرسرعت بازی‌های موبایل، داشتن گوشی هوشمندی که بتواند تمام ملزومات اجرای بازی‌های با گرافیک بالا را برآورده سازد، حیاتی است. در صورتی که بودجه شما برای تهیه یک موبایل خوب، کم است، می‌توانید نسبت به خرید گوشی قسطی اقدام کنید.

در ادامه مقاله، به معرفی و بررسی جدیدترین و بهترین موبایل‌هایی که تجربه بازی مطلوبی را ارائه می‌دهند، خواهیم پرداخت. این گوشی‌ها با برخورداری از تصاویری باکیفیت، به شما امکان می‌دهند تا به بهترین نحو ممکن در میدان جنگ پابجی حضور داشته باشید.

گوشی شیائومی Black Shark 5 Pro

شیائومی Black Shark 5 Pro، یک گوشی گیمینگ که علاقه‌مندان به PUBG Mobile از آن استقبال خواهند کرد. این دستگاه با ارائه پردازنده اسنپ‌دراگون سری 8 و حداکثر 16 گیگابایت رم، عملکرد فوق‌العاده‌ای در بازی ارائه می‌دهد.

صفحه نمایش AMOLED با نرخ تازه‌سازی (Refresh Rate) بالا، تصاویری روان و باکیفیت را تضمین می‌کند و درنتیجه، میزان دقت شما در بازی را افزایش می‌دهد. به‌طور کلی، Black Shark 5 Pro به شما امکان می‌دهد تا در دنیای مهیج بازی پابجی غرق شوید.

گوشی وان پلاس 10 Pro

وان پلاس 10 Pro، یکی از بهترین گوشی‌های تولیدشده در سال 2023 است. این دستگاه با برخورداری از پردازنده Qualcomm Snapdragon 8 و 16 گیگابایت رم، عملکرد فوق‌العاده سریع و گیم‌پلی روانی را ارائه می‌دهد.

صفحه نمایش Fluid AMOLED با نرخ تازه‌سازی بالا، تصاویر واضحی را تضمین کرده و تاری ناشی از حرکت را کاهش می‌دهد؛ علاوه بر این، سیستم خنک‌کننده پیشرفته از گرم شدن بیش از حد موبایل در طول بازی جلوگیری می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد که بدون هیچ‌گونه حواس‌پرتی روی بازی خود تمرکز کنید.

گوشی وان پلاس 9 Pro

OnePlus یکی از پیشگامان ساخت گوشی‌های با سیستم عامل اندروید و کارایی بالا محسوب می‌شود. OnePlus 9 Pro دارای پردازنده قدرتمند Qualcomm Snapdragon 888 است که می‌تواند PUBG Mobile را بدون‌مشکل اجرا کند؛ علاوه بر این، نرخ نوسازی 120هرتزی صفحه نمایش موجب بهبود عملکرد این دستگاه می‌شود.

گوشی گوگل Pixel 6 Pro

گوشی Google Pixel 6 Pro، یک انتخاب عالی برای بازی‌های PUBG Mobile به‌شمار می‌رود. این گوشی مجهز به تراشه قدرتمند Google Tensor و حداکثر 12 گیگابایت رم است و عملکردی روان و بدون تاخیر (Delay) را در بازی تضمین می‌کند.

صفحه‌نمایش OLED با نرخ تازه‌سازی بالا، رنگ‌های زنده و جزئیات واضح را ارائه کرده و جلوه‌های بصری بازی شما را بهبود می‌بخشد. با گنجانده شدن ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی Google در این گوشی، می‌توانید انتظار عملکرد بهینه و مدیریت کارآمد انرژی را داشته باشید.

گوشی اپل iPhone 14 Pro Max

گوشی Apple iPhone 14 Pro Max با به‌کارگیری تراشه A16 Bionic و دارا بودن 8 گیگابایت رم، عملکرد فوق‌العاده‌ای در بازی پابجی ارائه می‌دهد. در صورتی که بودجه شما کفاف خرید این مدل را نمی‌دهد، می‌توانید خرید گوشی قسطی را نیز در نظر بگیرید.

صفحه نمایش Super Retina XDR با بهره‌مندی از فناوری ProMotion، تصاویری روان و حساسیت تاچ بسیار بالایی را ارائه می‌دهد؛ این ویژگی می‌تواند موجب افزایش سرعت عکس‌العمل‌های شما در بازی شده و به این ترتیب، از سایر بازیکنان پیشی بگیرید. آیفون 14 پرو مکس، همچنین باتری با طول عمر بسیار بالایی را ارائه داده و به شما امکان می‌دهد تا از ساعات طولانی بازی لذت ببرید.

گوشی اپل iPhone 13 Pro Max

اپل در زمینه تولید تلفن‌های همراه به‌عنوان رهبر جهانی شناخته می‌شود. آیفون 13 پرو مکس دارای تراشه A15 Bionic است که می‌تواند بازی را با سرعت 90 فریم در ثانیه اجرا کند؛ همچنین، سیستم عامل iOS به ارائه یک تجربه بازی بدون تاخیر (Delay) کمک می‌کند.

گوشی سامسونگ Galaxy S22 Ultra

گوشی Samsung Galaxy S22 Ultra، یکی دیگر از انتخاب‌های علاقه‌مندان به بازی PUBG Mobile است. این موبایل دارای تراشه Snapdragon 895 همراه با 12 گیگابایت رم است که عملکرد استثنایی در اجرای بازی را تضمین می‌کند.

صفحه نمایش Dynamic AMOLED با نرخ تازه‌سازی بالا، انیمیشن‌های روان و رنگ‌های زنده‌ای ارائه می‌دهد. این دستگاه، همچنین دارای ظرفیت باتری زیادی است که امکان بازی کردن بدون نگرانی از تمام شدن شارژ را تضمین می‌کند.

گوشی سامسونگ Galaxy S21 Ultra

به‌طور کلی، گوشی‌های سامسونگ، تجربه بازی مطلوبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. گلکسی S21 نیز از این قاعده مستثنی نیست. شما قادر خواهید بود تا بازی را با سرعت 90 فریم در ثانیه و بدون هیچ‌گونه تاخیری انجام دهید؛ زیرا، گوشی دارای پردازنده هشت هسته‌ای Exynos 2100 است.

گوشی نوبیا Red Magic

اگر به‌دنبال یک گوشی خوب برای اجرای بازی PUBG Mobile هستید، Nubia Red Magic 5G را می‌توانید به‌عنوان یکی از گزینه‌های خرید در نظر بگیرید.

این گوشی دارای پردازنده اسنپ‌دراگون 865 است که می‌تواند بازی‌های تا 144 هرتز را به‌صورت روان، ارائه دهد.

گوشی ایسوس ROG 5 Ultimate

ایسوس ROG 5 Ultimate دارای 18 گیگابایت رم و نرخ تازه‌سازی 144 هرتز است که به ارائه روان بازی پابجی کمک می‌کند.

گوشی iQOO 9 Pro

iQOO، برند زیرمجموعه Vivo است که بر روی توسعه موبایل‌هایی با عملکرد بسیار عالی تمرکز دارد. این گوشی نیز می‌تواند انتخابی منحصربه‌فرد برای دوست‌داران بازی پابجی باشد.

جمع بندی

وقتی نوبت به بازی پابجی می‌رسد، داشتن موبایلی که بتواند از پس نیازهای بازی برآید، بسیار مهم است. گوشی‌های معرفی‌شده، چند مورد از بهترین دستگاه‌هایی هستند که عملکرد فوق‌العاده‌ای در بازی ارائه می‌دهند.

این گوشی‌ها، پردازنده‌های قدرتمند، نمایشگرهای خیره‌کننده و ویژگی‌های نوآورانه را با هم ترکیب می‌کنند تا گیم‌پلی بازی پابجی را به سطح بالاتری برسانند. موردی را انتخاب کنید که با ترجیحات و بودجه شما مطابقت دارد. دریافت وام با دسته چک را می‌توانید به عنوان راهی برای تامین بودجه در نظر گرفته و یا نسبت به خرید موبایل قسطی اقدام کنید.

 

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/08/06/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D9%BE%D8%A7%D8%A8%D8%AC%DB%8C/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا