اخبار فناوری

بنچمارک نسل دوم اسنپدراگون 8 کوالکام را بررسی کنید: 1.3 میلیون امتیاز در Antutu

بالاخره امروز اسنپدراگون 8 نسل 2 ارائه شد و با پرچمدار مهم دنیای اندروید آشنا شدیم. در حالی که تراشه امتیاز 9200 اسنپدراگون 8 نسل 2 امروزی که با امتیاز بالای 1.26 میلیون در بنچمارک Antutu هیجان زده شده است، امتیازات بهتری را ارائه می دهد اما نه چندان بهتر. در ادامه مطلب مرجع Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2 ما با هم، تراشه ای را خواهیم دید که در مرز 1.3 میلیون امتیاز در بنچمارک Antutu قرار دارد.

مرجع Snapdragon 8 Gen 2

با توجه به اسکرین شات های منتشر شده از بنچمارک تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 در پرچمدار Vivo که هنوز معرفی نشده است، شاهد امتیاز نزدیک به 1.3 میلیون هستیم. امتیاز دقیق 1.293 میلیون بالاترین عملکرد ثبت شده در دنیای اندروید است.

در مقایسه با بنچمارک Dimension 9200، می توان دریافت که عملکرد پردازش هسته تراشه کوالکام کمی بهتر است، اما تراشه مدیاتک در بخش پردازش گرافیکی کمی بهتر عمل می کند. عملکرد بسیار نزدیک این دو تراشه پرچمدار می تواند نظر کاربران را جلب کند. به خصوص که تراشه مدیاتک در محصولات با قیمت کمتری حضور خواهد داشت.

تراشه مرجع Antutu Snapdragon 8 Gen 2

تراشه مرجع Antutu Snapdragon 8 Gen 2

بنچمارک مبتنی بر CPU GeekBench نیز نمرات خوبی را نشان می دهد. در حالی که هنوز در این بخش از Apple A16 عقب است، اما همچنان بهتر از نسل اول اسنپدراگون 8 پلاس است که یک پیشرفت محسوب می شود.

بنچمارک GeekBench Snapdragon 8 Gen 2

بنچمارک GeekBench Snapdragon 8 Gen 2

نسل دوم اسنپدراگون 8 به طور رسمی با کد SM8550-AB شناخته می شود و بر اساس فرآیند پیشرفته 4 نانومتری TSMC ساخته شده است. کوالکام بر روی بهبود بهره وری انرژی اسنپدراگون 8 نسل 2 تمرکز کرده است، اما تراشه جدید هنوز هم بسیار خوب است. سه پردازنده جدید Kryo تا 35٪ عملکرد بیشتر و تا 40٪ بهره وری بیشتر ارائه می دهند.

نظر شما در مورد عملکرد تراشه پرچمدار کوالکام در بنچمارک ها چیست؟

نسل دوم اسنپدراگون 8 کوالکام به طور رسمی معرفی شد: قوی تر و بهینه تر با پشتیبانی و ردیابی وای فای 7

بنچمارک Antutu مدیاتک Dimension 9200 به بیش از 1.26 میلیون امتیاز رسید.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا