اخبار فناوری

آنر 80 پرو از دوربین اصلی 160 مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد

همانطور که می دانید سری Honor 80 در تاریخ 23 نوامبر عرضه خواهد شد. دیروز آنر نام تراشه های مورد استفاده در گوشی های آنر 80 و 80 پرو را منتشر کرد. امروز اما این شرکت تصمیم گرفته است که توجه افراد بیشتری را به خود جلب کند. بنابراین، هنگام انتشار یک پوستر، جزئیاتی در مورد دوربین Honor 80 Pro به اشتراک گذاشت.

آنر 80 پرو احتمالا دوربین سلفی دوگانه 50 مگاپیکسلی دارد

پوستر منتشر شده توسط آنر نشان می دهد که گوشی هوشمند Honor 80 Pro به دوربین اصلی 160 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. بر اساس اطلاعاتی که توسط Whistleblower Digital Chat Station به بیرون درز کرده است، این سنسور یک نسخه سفارشی شده از یک دوربین 200 مگاپیکسلی خواهد بود. دوربین 160 مگاپیکسلی استفاده شده در Honor 80 Pro احتمالاً نسخه سفارشی شده سنسور 200 مگاپیکسلی است. ISOCELL HPX سامسونگ است. پوستر منتشر شده همچنین نشان می دهد که گوشی هوشمند مورد بحث دارای یک سوراخ پانچ کپسولی در مرکز نیمه بالایی صفحه نمایش خواهد بود.

پوستر ارسال شده توسط Hon

اگرچه هیچ اطلاعات رسمی در مورد سنسورهای دوربین سلفی Honor 80 وجود ندارد. اما وب سایت گیزموچینا در جدیدترین گزارش خود مدعی شده است که این گوشی هوشمند از دو دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی بهره می برد. در این گزارش همچنین اشاره شده است که یک دوربین 160 مگاپیکسلی در پشت Honor 80 Pro قرار خواهد گرفت. انتظار می رود سری آنر 80 دارای سه مدل باشد: آنر 80 اس ای، آنر 80 و 80 پرو. سازنده گوشی های هوشمند تایید کرده است که نسخه استاندارد از تراشه اسنپدراگون 782G استفاده می کند. و Honor 80 Pro نیز قدرت پردازشی خود را از طریق تراشه دارد اسنپدراگون 8 پلاس نسل اول ارائه خواهد شد با وجود عدم تایید رسمی، ما انتظار داریم نسخه SE به تراشه مدیاتک Dimension 1080 مجهز شود.

گفته می شود Honor 80 و 80 SE از شارژ سریع 66 واتی پشتیبانی می کنند، اما مدل Pro در این بخش قدرتمندتر به نظر می رسد و احتمالاً از شارژرهای 100 واتی پشتیبانی می کند. این سری از گوشی های هوشمند آنر به نسخه سیزدهم اندروید و رابط کاربری Magic UI 7.0 مجهز شده اند. در مورد 23 نوامبر، Honor Magic Vs نیز معرفی خواهد شد. Magic Vs دومین گوشی هوشمند تاشو این شرکت است.

آنر 80 با اسنپدراگون 782 جی و آنر 80 پرو با اسنپدراگون 8 پلاس نسل اول عرضه خواهند شد.

نظر شما در مورد سری آنر 80 چیست؟ با توجه به مشخصات فاش شده این اسمارت فون ها، فکر می کنید چه قیمتی برای آنها مناسب است؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا