اخبار فناوری

برنامه نسخه خوان گوگل برای حل مشکلات دست خط پزشکان در حال توسعه است

همه ما احتمالاً یک یا چند بار با آن مواجه شده ایم که پزشکان هنگام نوشتن نسخه از دستخط های ناخوانا و نامفهوم استفاده می کنند. این موضوع مدت هاست که مشکلات مختلفی را ایجاد کرده است. به همین دلیل به نظر می رسد که برنامه نسخه خوانی گوگل برای حل مشکلات دست خط پزشکان در حال توسعه است. با مایفون مگ بیا

برنامه نسخه خوان گوگل برای حل مشکلات دست خط پزشکان در حال توسعه است

این یک جوک قدیمی است که هیچکس نمی تواند دستخط پزشکان را بخواند. اما مسئله این است که اصلاً شوخی نیست. دست خط ضعیف می تواند منجر به اشتباهات جدی دارویی شود و خطر مرگ و برخی بیماری ها را افزایش دهد. به عبارت دیگر، این یک تجارت جدی است. برخی از ایالت های آمریکا برای کاهش این خطاها، پزشکان را ملزم کرده اند که نسخه های خود را به صورت الکترونیکی به داروخانه ها ارسال کنند. طبق گزارشی که سال گذشته توسط موسسه پزشکی IOM منتشر شد، سالانه 1.5 میلیون بیمار آسیب می بینند زیرا داروسازان و کارکنان مراقبت های بهداشتی دستخط پزشکان را اشتباه تفسیر می کنند.

برنامه پخش کننده کپی گوگل

اکنون به نظر می رسد که گوگل در تلاش برای رفع این مشکل است. TechCrunch گزارش داد که گوگل در کنفرانس سالانه اخیر خود در هند اعلام کرد که با داروسازان همکاری می کند تا آنچه را که پزشکان روی پدهای نسخه خود می نویسند تفسیر کنند. گوگل نمونه اولیه برنامه جستجو را توسعه داده است که هنوز برای استفاده عمومی آماده نیست. این برنامه شامل گرفتن عکس از کپی یا آپلود عکس از یک کتابخانه تصویر است.

به گزارش خبرگزاری PhoneArena، هنگامی که تصویر نسخه یا نسخه دانلود شده از کتابخانه عکس پردازش می شود، این برنامه داروهای نوشته شده در نسخه یا یادداشت از کتابخانه عکس را پیدا کرده و ارائه می کند. یکی از مدیران گوگل این فناوری را نشان داد و گفت که حرکت جدید این شرکت به عنوان یک فناوری کمکی برای اسکن اسناد پزشکی دست‌نویس با هوش مصنوعی تقویت‌شده با هوش مصنوعی برای داروسازان عمل می‌کند، اما هیچ تصمیمی صرفاً بر اساس خروجی ارائه‌شده توسط دستگاه گرفته نخواهد شد. گرفته نخواهد شد.

برنامه پخش کننده کپی گوگل

به نظر می رسد این برنامه همراه با داده های داروساز برای تعیین اینکه کدام داروها از یک اسکریپت داده شده است، استفاده می شود. اگر گوگل بتواند این فناوری را کامل کند، می‌تواند تا حد زیادی تعداد آسیب‌های ناشی از دست خط‌های نامرغوب پزشکان را کاهش دهد. در حال حاضر، این فناوری در یک نمونه اولیه تحقیقاتی است و گوگل هنوز تصمیمی در مورد راه اندازی آن اتخاذ نکرده است. فن آوری هایی مانند این نسخه خوان می تواند به بیماران در سراسر جهان کمک کند. نظر کاربران Tranji در مورد برنامه خواندن نسخه گوگل که برای حل مشکلات دست خط پزشکان ایجاد شده است چیست؟ !

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا