اخبار فناوری

آیفون اپل انتخاب 87 درصد از نوجوانان آمریکایی است که 31 درصد از آنها اپل واچ دارند

شاید اپل نتواند سهم بازار کشورهای دیگر را تصاحب کند، اما داستان آمریکا متفاوت است. یک گزارش نیمه سالانه نشان می دهد که آیفون انتخاب 87 درصد از نوجوانان آمریکایی است. جالبتر اینکه 31 درصد از آنها اپل واچ دارند.

سهم اپل از بازار آمریکا

بازار آمریکا برای گوشی‌های هوشمند و ساعت‌های متصل بدون شک یکی از مهم‌ترین بازارها در جهان است. چه تلفن همراه باشد و چه ساعت هوشمند، اگر برند اپل نباشد چندان موفق نخواهد بود. فرقی نمی کند که محصول برند دیگر بسیار بهتر از هر چیزی باشد که تا به حال دیده اند.

این تصویر توسط گزارش غول بانکداری سرمایه گذاری پایپر سندلر در مورد نوجوانان آمریکایی تایید شده است. جایی که می بینیم که تقریبا یک سوم نوجوانان آمریکایی اپل واچ دارند.

پرفروش ترین ساعت های هوشمند در جهان

آخرین گزارش از دوسالانه Take Stock With Teens نشان می دهد که 31 درصد از نوجوانان آمریکایی در حال حاضر اپل واچ دارند. علاوه بر این، 16 درصد از نوجوانان آمریکایی قصد دارند در اسرع وقت اپل واچ بخرند.

جالبتر اینکه 87 درصد از نوجوانان آمریکایی آیفون دارند، در حالی که 88 درصد از آنها می خواهند آیفون دیگری را به عنوان گوشی بعدی خود بخرند.

شرایط رقابتی سخت سایر برندها در آمریکا

این شرکت ماه گذشته اپل واچ SE 2 را معرفی کرد. این دستگاه دارای پردازنده مشابه اپل واچ سری 8 است و همچنین دارای ویژگی های جدیدی از جمله تشخیص تصادف خودرو و ویژگی های SOS اضطراری است. قیمت مدل بدون اتصال مخابراتی 249 دلار است که حتی ممکن است به افزایش سهم اپل در بازار ساعت های هوشمند کمک کند.

از آنجایی که بهترین تجربه کاربری با آیفون توسط لوازم جانبی رسمی اپل ارائه می شود، طبیعتاً اگر کاربری بخواهد ساعت یا هدفون بخرد به سراغ محصولات همان شرکت می رود. در واقع آیفون کلید ورود به باغ سرسبز و سرپوشیده اپل است.

با این سطح از وفاداری، برندهای دیگر در بازار گوشی های هوشمند و ساعت های هوشمند ایالات متحده با مشکل مواجه هستند. با توجه به استقبال عمومی اپل در ایالات متحده، تصور اینکه هیچ گروه دیگری جای آن را بگیرد واقعاً سخت است.

نطر شما چی هست؟ البته این آمار مربوط به کل جامعه نیست، اما بخش مهمی از جامعه را شامل می شود.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا