اخبار فناوری

اپل پنسل ۳ با قابلیت تعویض نوک قلم با مکانیسم مغناطیسی ارائه می‌شود؟

ماجرای قلم اپل یا Apple Pencil عجیب است. با وجود شایعات هیجان‌انگیز مثل حق اختراع اپل برای Apple Pencil با قابلیت شناسایی رنگ و موارد دیگر اما از سال ۲۰۱۸ تا کنون هیچ مدل جدیدی برای آن ارائه نشده است. در حقیقت از آن زمان تا کنون اپل همه آی‌پدهای خود را اپل پنسل نسل ۲ عرضه می‌کند. این یعنی آیپدها به صورت متوسط ۳ نسل جلوتر از قلم‌شان هستند. به تازگی شایعاتی درباره سل جدید این قلم منتشر شده است. در گزارش‌هایی می‌شنویم که اپل پنسل ۳ با قابلیت تعویض نوک قلم با مکانیسم مغناطیسی ارائه می‌شود.

اپل پنسل ۳ با قابلیت تعویض نوک قلم

تصویر غیررسمی

تصویر غیررسمی

به تازگی گزارشی از سوی Majin Bu منتشر شده که به ما می‌گوید اپل بالاخره در حال کار بر روی نسل سوم قلم خود است. این قلم احتمالا به نوک مغناطیسی قابل تعویض مجهز شود. این یک ارتقاء قابل توجه نسبت به Apple Pencil فعلی است که فقط یک نوک قابل استفاده دارد.

این طراحی قابل تعویض به کاربران امکان می‌دهد که Apple Pencil را برای استفاده های مختلف مانند طراحی، طراحی فنی و نقاشی تجهیز کنند. همچنین در صورت ساییدگی یا آسیب دیدن نوک، تعویض آن آسان‌تر می شود.

این گزارش جزئیات مربوط به نسل سوم Apple Pencil را همراه با سه نمونه از طراحی این نوک‌ها که ضخامت و اندازه متفاوتی دارند، نشان می‌دهد.

اپل در سال ۲۰۲۱ حق امتیازی را برای نوک‌های قابل تعویض ثبت کرده است، بنابراین ممکن است این شایعه درست باشد. همچنین می‌دانیم که اپل در حال کار بر روی مدل‌های جدید آی‌پد برای سال آینده است، بنابراین احتمالاً Apple Pencil 3 نیز در کنار آن‌ها عرضه خواهد شد.

علاوه بر نوک قابل تعویض، Apple Pencil 3 همچنین شاید دقت و عمر باتری بیشتری داشته باشد. چنین پیشرفتی قطعا مورد استقبال کاربران قرار خواهد گرفت.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید که نسل سوم قلم اپل با چه ویژگی‌هایی جذاب‌تر خواهد شد؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/10/01/%D8%A7%D9%BE%D9%84-%D9%BE%D9%86%D8%B3%D9%84-%DB%B3-%D8%A8%D8%A7-%D9%82%D8%A7%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%AA-%D8%AA%D8%B9%D9%88%DB%8C%D8%B6-%D9%86%D9%88%DA%A9-%D9%82%D9%84%D9%85-%D8%A8%D8%A7-%D9%85%DA%A9/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا