اخبار فناوری

هدست واقعیت مختلط اپل دلیل اصلی ارتقا ضعیف سایر محصولات این شرکت است

همانطور که می دانید مدت هاست که اخبار و شایعات زیادی در مورد هدست واقعیت ترکیبی اپل منتشر شده است. این دستگاه قرار است یکی از محصولات جدید اپل باشد. با این حال، هدست واقعیت ترکیبی اپل نیز دلیل اصلی ارتقای ضعیف سایر محصولات این شرکت خواهد بود. با مایفون مگ با بودن

هدست واقعیت ترکیبی اپل باعث بهبود سایر محصولات کوپرتینویی خواهد شد

در حالی که اپل منابع زیادی را برای توسعه هدست واقعیت ترکیبی خود اختصاص می دهد، اکنون گفته می شود که Reality Pro نامیده می شود. به نظر می رسد این شرکت در حال حاضر کمتر بر روی ارتقاء و بهبود سایر محصولاتی که در سال های آینده عرضه می شوند تمرکز کرده است. اپل باید مطمئن شود که این پوشیدنی AR/VR یک موفقیت بزرگ است، به خصوص که قیمت دستگاه احتمالاً بیش از 3000 دلار خواهد بود.

هدست واقعیت ترکیبی اپل

گفته می شود Reality Pro پیچیده ترین محصولی است که اپل تا به حال ساخته است، به این معنی که این شرکت باید زمان، پول، قطعات و قدرت زیادی را صرف این هدست کند. بنابراین، ممکن است انتظار اینکه این شرکت در سال 2023 به‌روزرسانی‌های عمده‌ای را برای برخی از محصولات موجود خود ارائه دهد، واقع بینانه نباشد. مارک گورمن از بلومبرگ، در خبرنامه هفتگی Power On خود، اخیراً اعلام کرده است که اپل ممکن است چندین محصول مهم خود را برای سال 2023 عرضه نکند. .

مارک گورمن می گوید تا سال آینده هیچ به روز رسانی مهمی برای سری آیپد پرو وجود نخواهد داشت
مارک گورمن گفت که انتظار پیشرفت زیادی برای سری آیپد پرو در سال جاری نداشته باشد. او همچنین می گوید که در حالی که اپل در حال کار بر روی توسعه اندازه صفحه نمایش بزرگتر برای تبلت ها است، آنها را در سال 2023 عرضه نخواهد کرد. گورمن همچنین گفت که مدل های 11 اینچی و 12.9 اینچی آیپد پرو تا اولین نسخه ارتقاء قابل توجهی نخواهند داشت. نیمی از سال 2024. در آن زمان آیپد پرو با طراحی جدید و همچنین نمایشگر OLED عرضه خواهد شد که برای اولین بار در این محصول استفاده خواهد شد.

iPad Pro M1

او ادامه داد که هرگونه ارتقای آی پد مینی، آیپد ایر و آیپدهای پایه، در صورت وجود، یک ارتقای سخت افزاری جزئی خواهد بود. گورمن همچنین انتظار دارد اتفاقی مشابه با اپل واچ سری 9 بیفتد. اما آیا این بدان معناست که امسال شاهد اضافه شدن حسگر قند خون به اپل واچ نخواهیم بود و باید منتظر داستان مشابهی برای سایر ایرپادها باشیم؟ به گفته مارک گورمن، اپل باید اسپیکر هوشمند هوم پاد بزرگ را به مجموعه محصولات خود اضافه کند.

اولی از نظر فروش یک شکست بود و قیمت بالای 349 دلاری آن احتمالاً بزرگترین مشکل از دیدگاه مصرف کننده بود. اپل قصد داشت قیمت این محصول را 50 دلار کاهش دهد، اما در نهایت تصمیم گرفت هوم پاد مینی را که نسخه کوچکتر و کوتاه تری از اسپیکر هوشمند خود است، با قیمت 99 دلار عرضه کند. علاوه بر این، HomePod mini عملکرد فروش بهتری نسبت به نسخه اصلی در بازار داشت. انتظار می‌رود هوم پاد 2023 ارزان‌تر باشد و احتمالاً صفحه‌نمایش لمسی جدیدی در بالای صفحه داشته باشد. اگرچه طراحی هوم پاد جدید به احتمال زیاد شبیه به دستگاه اصلی است، اما ممکن است دارای تراشه جدید S8 مورد استفاده در آخرین مدل های اپل واچ باشد.

تغییرات سخت افزاری برای سری آیفون 15 ارائه خواهد شد
مطابق با PhoneArenaبه نظر می رسد اپل تغییراتی را در آیفون های آینده اعمال خواهد کرد. گورمن به اضافه شدن Dynamic Island به مدل های غیر پرو آیفون 15 اشاره کرد و از سوی دیگر، آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 اولترا به قاب تیتانیومی مجهز شده اند که در سر و گردن بالاتر از فولاد ضد زنگ قبلی خود است. . نویسنده بلومبرگ همچنین اشاره می کند که هر دو مدل آیفون 15 پرو به جای دکمه های فیزیکی از دکمه های غیر فیزیکی استفاده می کنند که با سیستم لمسی به کاربرانی که صدای گوشی خود را افزایش یا کاهش می دهند، بازخورد ارائه می دهند.

سری آیفون 15 پرو حداقل 6 ویژگی انحصاری خواهد داشت

علاوه بر این، مدل‌های Pro (که شامل آیفون 15 اولترا می‌شود) دارای یک درگاه شارژ USB-C هستند که جایگزین پورت لایتنینگ اختصاصی این شرکت می‌شود. نسخه های پرو نیز از چیپست A17 Bionic استفاده خواهند کرد. این تراشه توسط شرکت TSMC با استفاده از فرآیند ساخت 3 نانومتری آن تولید شده است. نسخه های غیر پرو نیز دارای تراشه 4 نانومتری A16 Bionic خواهند بود. این چیپست در حال حاضر در آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس استفاده می شود.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا