اخبار فناوری

تاریخ انتشار گوگل پیکسل فولد ممکن است مشابه گلکسی زد فولد 5 باشد

مدت هاست که شایعاتی در مورد گوشی تاشو گوگل به نام Pixel Fold می شنویم. تا به امروز اخبار و شایعات مختلفی در مورد این دستگاه منتشر شده است. به نظر می رسد این دستگاه قرار است امسال به طور رسمی معرفی شود و تاریخ انتشار گوگل پیکسل فولد احتمالاً همان تاریخ عرضه گلکسی زد فولد 5 خواهد بود. مایفون مگ با

شاید تاریخ انتشار گوگل پیکسل فولد و گلکسی زد فولد 5 یکسان باشد

گوگل قرار است سرانجام امسال از اولین گوشی تاشوی مورد انتظار خود رونمایی کند. به گفته برخی منابع، زمان عرضه این دستگاه می تواند مصادف با سه ماهه تابستان باشد، زمانی که گلکسی زد فولد 5 سامسونگ نیز عرضه می شود. منابعی در زنجیره تامین سامسونگ از خبرگزاری The Elec گزارش دادند که این گوشی که به طور آزمایشی Google Pixel Fold نام دارد، در سه ماهه جولای تا سپتامبر به تولید انبوه خواهد رسید.

اطلاعات به دست آمده از این منابع نشان می دهد که Samsung Display سفارش هایی برای پنل نمایشگر تاشو 7.57 اینچی Pixel Fold گوگل و همچنین صفحه نمایش خارجی 5.6 اینچی آن دریافت کرده است و تولید انبوه آن در ماه جولای یا در ماه اوت آغاز خواهد شد. مشخصات Google Pixel Fold نیز توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. با توجه به اینکه Google Z Fold 5 معمولاً در اواخر ماه آگوست در فروشگاه ها و خرده فروشان عرضه می شود، این امکان وجود دارد که گوگل به دنبال اولین گوشی تاشو خود باشد تا مستقیماً با بهترین تلفن تاشو سامسونگ رقابت کند.

تاریخ انتشار Google Pixel Fold

با توجه به اینکه سری سامسونگ فولد تاکنون چندین نسخه را پشت سر گذاشته است، اکنون توانایی خود را برای رقابت در بازار ثابت کرده است. اما از سوی دیگر، گزارش شد که گوگل دو بار (یک بار در سال 2021 و یک بار در سال 2022) معرفی دستگاه تاشو خود را به تعویق انداخت. بهبود مشخصات دستگاه و افزودن ارزش واقعی از نظر نرم افزار و قابلیت های چندوظیفه ای که یک گوشی صفحه تاشو می تواند ارائه دهد، دلیل اصلی این تاخیرها است.

متأسفانه، این بدان معناست که این ایده که Google Fold باید با آخرین و بهترین مشخصات سخت افزاری در آن زمان عرضه شود، کاملاً درست نیست، بنابراین منابع مرتبط با زنجیره تأمین Google گزارش داده اند که اولین تلفن تاشو این شرکت با همان سخت افزار قدیمی عرضه خواهد شد. مشخصاتی که مدت هاست شایعه شده بود منتشر خواهد شد.

رندر کامل گوگل پیکسل فولد به همراه ابعاد و اندازه صفحه نمایش گوشی منتشر شده است

منابع می گویند صفحه نمایش داخلی تاشوی دستگاه 7.6 اینچی و خارجی 5.6 اینچی خواهد بود، اما نه آخرین نسل OLED که سامسونگ برای Galaxy Z Fold 5 استفاده خواهد کرد. علاوه بر این، این دستگاه از تراشه Tensor G2 گوگل استفاده خواهد کرد. که از نظر هوش مصنوعی، قابلیت های نرم افزاری و پردازش تصویر بسیار توانمند است. با این حال، حداقل وقتی صحبت از بنچمارک های اولیه می شود، به نظر نمی رسد این تراشه بتواند اسنپدراگون 8 نسل 2 را که در گوشی های تاشو 2023 سامسونگ استفاده خواهد شد، شکست دهد.

تاریخ انتشار Google Pixel Fold

گوگل پیکسل فولد احتمالا با اندروید 14L عرضه خواهد شد. اندروید 12 قبلاً نسخه L خود را برای چندوظیفگی در تبلت ها و تاشوها معرفی کرده است و اندروید 14 (که احتمالاً در کنفرانس توسعه دهندگان Google I/O در ماه می 2023 معرفی خواهد شد) معرفی خواهد شد. احتمالاً گوگل در این کنفرانس ویژگی های این سیستم عامل را برای Pixel Fold خود با تاکید بیشتر بر فرصت های ارائه شده توسط محصولات تاشو ارائه می دهد و آن را در ماه آگوست یا سپتامبر عرضه می کند.

مطابق با PhoneArenaزمانی که اندروید 12 ال معرفی شد، گمانه زنی ها مبنی بر اینکه گوگل واقعاً پیکسل فولد را با آن عرضه خواهد کرد، به وجود آمد، اما دو تاخیر بعدی در عرضه اولین گوشی تاشو به این معنی است که احتمالاً اندروید 14 ال دستگاه مزیت آشکاری را برای رقبای خود به ارمغان خواهد آورد. فقط باید منتظر پیش نمایش های بیشتری از طراحی دستگاه باشیم. نظر شما در مورد تاریخ انتشار Google Pixel Fold چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا