اخبار فناوری

اپل می‌گوید آیمک ۲۷ اینچی با تراشه این شرکت عرضه نخواهد شد

هفته گذشته اپل از آیمک ۲۴ اینچی با تراشه M3 رونمایی کرد. همزمان شایعاتی در مورد عرضه نسخه 27 اینچی این آل-این-وان اپل نیز وجود دارد. به تازگی اپل آب پاکی را روی دست همه ریخت و می‌گوید آیمک ۲۷ اینچی با تراشه این شرکت عرضه نخواهد شد.

آیمک ۲۷ اینچی با تراشه اپل عرضه نمی‌شود

امروز، اپل تصمیم گرفت که بیانیه‌ای غیرمشخص درباره یک شایعه منتشر کند و آن را کاملاً تکذیب کرد. به گفته استارلین مزا، نماینده روابط عمومی اپل، آی‌مک 27 اینچی با تراشه سری M وجود نخواهد داشت.

برای کسانی که فکر می‌کنند صفحه نمایش 24 اینچی iMac خیلی کوچک است، اپل توصیه می‌کند یک نمایشگر 27 اینچی Studio Display را با مک استودیو یا مک مینی استفاده کنند. طبیعتا با این انتخاب شما دیگر یک آل-ای-وان ندارید.

البته آی‌مک ۲۴ اینچی نیز محدودیت‌های خود را دارد، به ویژه در مورد انتخاب چیپست. اپل تصمیم گرفته از نسخه پایه اپل M3 در آن استفاده کند و همچنین پورت‌ها محدود به حداکثر چهار USB-C است.

با تایید رسمی اپل مبنی بر اینکه نسخه ۲۷ اینچی آیمک ارائه نمی‌شود، علاوه بر از دست رفتن تجربه کردن این پلتفرم با نمایشگر بزرگتر، فعلا امیدی به تراشه قوی‌تر یا پورت‌های متنوع‌تر هم نیست. در نتیجه اگر شما یک کاربر حرفه‌ای هستید بهتر است به فکر استفاده از ترکیب نمایشگر استودیو و مک مینی یا مک استودیو باشید.

نظر شما چیست؟ آیا باید به آیمک به چشم یک محصول دسکتاپی قوی نگاه کرد یا یک محصول کارراه‌انداز عمومی؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/11/07/%D8%A7%D9%BE%D9%84-%D9%85%DB%8C%DA%AF%D9%88%DB%8C%D8%AF-%D8%A2%DB%8C%D9%85%DA%A9-%DB%B2%DB%B7-%D8%A7%DB%8C%D9%86%DA%86%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B4%D9%87-%D8%A7%DB%8C%D9%86/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا