اخبار فناوری

اوپو و کاکا فینال لیگ قهرمانان اروپا را با هواداران جشن گرفتند

ورزشکاران حرفه‌ای از بزرگترین افراد تأثیرگذار در جهان هستند. آن‌ها میلیون‌ها طرفدار و دنبال‌کننده در سراسر جهان دارند. این باعث می‌شود آن‌ها شرکای جذابی برای شرکت‌هایی باشند که می‌خواهند به مخاطبان زیادی دست یابند. شرکت‌های فناوری نیز از این قاعده مستثنی نیستند. اوپو، شریک رسمی لیگ قهرمانان اروپا، اخیراً سفیر برند جهانی خود، کاکا، و تماشاگران را در فینال در استانبول گرد هم آورده است.

جشن اوپو با همراهی کاکا در لیگ قهرمانان اروپا

اوپو، شریک رسمی لیگ قهرمانان اروپا، هواداران را از سراسر جهان گرد هم آورد تا فینال لیگ قهرمانان اروپا 2023 را در استانبول تماشا کنند. سفیر برند جهانی این شرکت، کاکا، نیز برای دیدار با طرفداران و جشن گرفتن این رویداد حضور داشت. این شرکت میزبان یک مهمان‌نوازی انحصاری در دهکده قهرمانان بود که در آن طرفداران می‌توانستند مسابقه را روی یک نمایشگر بزرگ تماشا کنند و از غذا و نوشیدنی لذت ببرند. کاکا اسطوره فوتبال که در جلسه هواداران حضور داشت، نظرات خود را این‌گونه بیان کرد:

«بازگشت به استانبول همراه با اوپو برای شاهد تاج‌گذاری یک قهرمان جدید در فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 2023، تجربه باورنکردنی بود. یک بار دیگر، ما شاهد معجزه‌هایی بودیم که هم در داخل و هم در خارج از زمین انجام می‌شد. من همراه با اوپو، مشتاقانه منتظر الهام بخشیدن به هواداران فوتبال در سراسر جهان هستم تا معجزات خود را نیز بسازند.»

جشن اوپو با همراهی کاکا در لیگ قهرمانان اروپا

الویس ژو، مدیر اجرایی اوپو در سطح جهانی، گفت: «اوپو به‌عنوان شریک رسمی لیگ قهرمانان اروپا، متعهد به ارائه بهترین تجربه برای طرفداران فوتبال در سراسر جهان است. با پیوستن کاکا، ما تجربه‌ای بی‌نظیر ایجاد کرده‌ایم که به هواداران این امکان را می‌دهد تا کاملاً خود را در هیجان لیگ قهرمانان اروپا غرق کنند و از تماشای ورزش نهایت لذت را ببرند.»

اوپو نگذاشت فینال لیگ قهرمانان اروپا بدون تأثیرگذاری بر هواداران فوتبال بگذرد. چادر مهمان‌نوازی این شرکت در دهکده قهرمانان تجربه‌ای فراگیر و جذاب را به مهمانان منتخب هدیه داد. میهمانان می‌توانند لحظات موردعلاقه خود در لیگ قهرمانان اروپا را با وسایلی مانند ماکت جام، پیراهن‌ها و تابلوی امتیاز دیجیتالی بازسازی کنند. آن‌ها همچنین می‌توانند آخرین محصولات Oppo ازجمله گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها، گوشی‌های تاشو و ساعت‌های هوشمند را امتحان کنند. کاکا نیز ظاهر شد و برخی از مهارت‌های خود را به‌نمایش گذاشت. مهمانان همچنین می‌توانند در قرعه‌کشی برنده یک توپ کپی کوچک با امضای خود کاکا شوند.

جشن اوپو با همراهی کاکا در لیگ قهرمانان اروپا

جشن اوپو با همراهی کاکا در لیگ قهرمانان اروپا

طرفداران همچنین این شانس را داشتند که در یک نمایشگاه تجربی با کاکا عکس بگیرند. این نمایشگاه همچنین پیراهن دو فینالیست لیگ قهرمانان اروپا در سال 2023، منچسترسیتی و اینتر، را به هواداران هدیه داد. طرفداران می‌توانستند از گوشی‌های هوشمند Oppo برای عکس‌برداری استفاده کنند و عکس‌ها را چاپ کرده و به‌عنوان یادگاری در اختیار آن‌ها قرار دهند.

Guy-Laurent Epstein، مدیر بازاریابی یوفا، گفت: «ما از تکمیل فصل اول همکاری جهانی خود با Oppo، برندی که با آن اشتیاق به الهام گرفتن و نوآوری مشترک داریم، خوشحالیم. من مطمئن هستم که همکاری ما روح لیگ قهرمانان اروپا را با محصولات استثنایی و فناوری پیشرفته Oppo متحد خواهد کرد و تجربیات هیجان‌انگیزتری را برای طرفداران به ارمغان خواهد آورد.»

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/06/12/%D8%A7%D9%88%D9%BE%D9%88-%D9%88-%DA%A9%D8%A7%DA%A9%D8%A7-%D9%81%DB%8C%D9%86%D8%A7%D9%84-%D9%84%DB%8C%DA%AF-%D9%82%D9%87%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D8%B1%D9%88%D9%BE%D8%A7-%D8%B1%D8%A7/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا