اخبار فناوری

تیزر هواوی FreeBuds 5 طراحی عجیب این هدفون را به نمایش می گذارد

هواوی به تازگی در رویداد آینده این شرکت، FreeBuds 5 را معرفی کرد 23 مارس / 3 آوریل و در کنار سری P60 معرفی خواهد شد. حالا تیزرهایی که هواوی به اشتراک گذاشته است، طراحی کاملا جدید و عجیب این هدفون را تایید می کند.

تریلر هواوی FreeBuds 5

تیزرها Huawei FreeBuds 5 دارای سه ویژگی کلیدی است: شکل طراحی جدید، بافت جدید و تجربه صدای جدید. این تیزر همچنین نشان می دهد که طراحی این هدفون شبیه یک قطره آب است، در حالی که FreeBuds 4 شکل استوانه ای دارد. با این حال، آخرین اصلاح به طور مستقیم تغییرات داخلی و سخت افزاری FreeBuds 5 را منعکس می کند. این ممکن است مربوط به سنسورهای جدید و عمر باتری بهتر باشد.

مدیر عامل هوآوی گفت که FreeBuds 4 دو سال پیش منتشر شد که تجربه شنیدن محتوای صوتی نیمه درون گوش بی سابقه ای را برای مصرف کنندگان به ارمغان آورد.

این شرکت با هواوی FreeBuds 5 به یک نوآوری تکنولوژیک در زمینه هدفون های نیمه داخل گوش دست یافته است. این هدفون بی سیم جدید، تجربه صوتی جدیدی را برای ارمغان به ارمغان می آورد.

Huawei FreeBuds 5

Huawei FreeBuds 5

قبل از اعلام رسمی، یک نشت بزرگ اولین نگاهی به FreeBuds آینده داشت. این فاش نشان دهنده یک تغییر بزرگ در AirPods است. با این حال، این محصول از نظر زیبایی کاملاً متفاوت است.

FreeBuds 5 دارای گواهی استاندارد طلایی HWA/Hi-Res Audio Wireless است که تجربه صوتی خوبی را تضمین می کند. همچنین موارد بیشتری در راه است و ما شما را در جریان همه این موارد قرار خواهیم داد. این اولین بار است که از این طراحی در هدفون استفاده می شود و مطمئناً درها را به روی یک تجربه کاملاً جدید برای مشتریان باز خواهد کرد.

با نگاهی به نسخه قبلی، Huawei FreeBuds 4 از یک درایور دینامیک بزرگ با قطر 14.3 میلی متر استفاده می کند که محدوده پاسخ فرکانسی را تا 40 کیلوهرتز افزایش می دهد. این محصول همچنین از دو میکروفون برای کاهش نویز هیبریدی با عمق کاهش نویز تا 25 دسی بل استفاده می کند.

نظر شما در مورد ایرپادهای آینده هواوی و طراحی عجیب آنها چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا