اخبار فناوری

اشاره ایلان ماسک به Xmail – رقیب Gmail در راه است؟

به تازگی ایلان ماسک به Xmail و به یک جایگزینی برای Gmail اشاره کرده است. به گفته وی، هدف این ابزار جایگزین ارائه ابزاری بی‌طرفانه برای کاربر است تا داده‌های ارائه شده به او، تعصب‌آمیز و از پیش تغذیه نشده باشد. نمونه‌ای از این جانشین‌ها Grok AI است که به عنوان جایگزینی برای ChatGPT OpenAI خواهد بود. به نظر می رسد که ماسک ممکن است به دنبال پیشروی در صنعت خدمات ایمیل نیز باشد.

ایلان ماسک می‌گوید Xmail در راه است!

زمانی که از ناتان مک گریدی (مهندس ارشد امنیت در X) پرسیده شد آیا قرار است آن‌ها Xmail را بسازند، وی پستی در ایکس (توییتر سابق) منتش کرد و گفت:

«کی Xmail می‌سازیم؟»

این توییت شبیه یک شوخی به نظر می‌رسید، اما خود ایلان به آن پاسخ داد و گفت:

«دارد می آید»

به طور قابل پیش بینی در بخش نظرات شاهد ستایش مردم از جایگزین بالقوه برای Gmail بودیم. میم‌ها و نارضایتی ‌های شخصی کاربران درباره Gmail زیر توییت ماسک به وفور یافت می‌شود.

مثلا یکی از کاربران گفت:

“عالی! وقتی آماده شد از جی‌میل خارج می‌شوم. من چشم انتظار خواهم بود.”

دیگر کاربران شروع به ارائه ایده‌های بیشتری برای ابزارهای جایگزین تحت چتر برند X کردند. موتور جستجو، تلفن‌های هوشمند و جایگزین‌هایی برای سرویس‌هایی مانند Google Docs در صدر فهرست بودند.

ارائه سرویس ای‌میل Xmail چه معنایی برای گوگل و در آینده می‌تواند داشته باشد؟

در واقع هنوز تأیید نشده که آیا Xmail رسما ارائه خواهد شد یا خیر، اگرچه قطعاً و پس از این ماجراها عرضه آن بسیار محتمل به نظر می‌رسد. اگر چنین سرویسی عرضه شود، قطعاً یک مهاجرت قابل توجه از جی‌میل رخ خواهد داد.

شما چطور فکر می‌کنید؟ اگر چنین سرویسی ارائه شود به آن می‌پیوندید؟ در صورت پیوستن، آیا برای شما جایگزین Gmail خواهد شد؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/02/25/%D8%A7%D8%B4%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%A7%DB%8C%D9%84%D8%A7%D9%86-%D9%85%D8%A7%D8%B3%DA%A9-%D8%A8%D9%87-xmail-%D8%B1%D9%82%DB%8C%D8%A8-gmail-%D8%AF%D8%B1-%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%9F/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا