اخبار فناوری

ادغام Nearby Share گوگل با Quick Share سامسونگ در حال انجام است

کمی بیش‌تر از ۱ ماه پیش بود که برای شما در مایفون مگ درباره احتمال ادغام Nearby Share گوگل با پلتفرم Quick Share سامسونگ نوشتیم. این موضوع تایید شد و حالا کاربران ما در ایران گزارش می‌دهند که ادغام Nearby Share گوگل با Quick Share در حال انجام است.

آغاز ادغام Nearby Share گوگل با Quick Share

اسکرین شات بالا را کاربر مایفون مگ آقای امیررضا برای ما ارسال کرده‌اند. همانطور که می‌بینید، در فروشگاه نرم افزاری سامسونگ به نام Galaxy Store (یا در One UI 6.0 به اختصار همان Store) شاهد ارائه آپدیت‌های جدیدی برای ۳ اپلیکیشن مرتبط با سرویس Quick Share سامسونگ هستیم.

در نگاه اول، آیکون جدید خود گویای تغییرات قابل توجه مورد انتظار است. وقتی که توضیحات آپدیت نرم افزار Quick Share را باز می‌کنیم، توضیحاتی درباره ادغام شدن با Nearby Share گوگل ارائه شده است. حالا کوییک شیر سامسونگ می‌تواند با گوشی‌های اندرویدی برندهای دیگر نیز از همین طریق فایل‌ها را با سرعت بالا جابه‌جا کند.

هر چند ما در مایفون مگ و پس از انجام آپدیت مذکور روی گوشی خود همچنان در منو اشتراک‌گذاری گزینه Nearby Share گوگل را هم می‌بینیم و کاملا حذف نشده است. با این حال آیکون جدید در منو دیده می‌شود.

همچنین محدودیت حجم اشتراک‌گذاری آنلاین فایل‌ها از ۳ به ۵ گیگابایت انجام شده است.

به این ترتیب از حالا کاربران سامسونگ با سردرگمی کمتری می‌توانند فایل‌های حجیم یا پرتعداد خود را با سرعت بالا و با دوستان خود به اشتراک بگذارند.

این آپدیت برای شما هم ارائه شده است؟ فراموش نکنید که به دلیل محدودیت‌های موجود، شاید نیاز باشد فیلترشکن شما روشن شود.

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/01/31/%D8%A7%D8%AF%D8%BA%D8%A7%D9%85-nearby-share-%DA%AF%D9%88%DA%AF%D9%84-%D8%A8%D8%A7-quick-share-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF-%D8%AF%D8%B1-%D8%AD%D8%A7%D9%84-%D8%A7%D9%86%D8%AC%D8%A7%D9%85/

Updated: 2024-02-17 09:25:49

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا