اخبار فناوری

احتمال وجود مشکل لمسی در اپل واچ سری ۹ و اولترا ۲ وجود دارد

آنطور که پیداست، اپل‌واچ‌های امسال خیلی خوش‌شانس نبودند. از مشکلی که برای حق اختراع سنجش سطح اشباع اکسیژن خون یا SpO2 پیش آمد تا حالا که احتمال مشکل سخت‌افزاری در دست بررسی است. آنطور که گزارش شده، احتمال وجود مشکل لمسی در اپل واچ سری ۹ و اولترا ۲ وجود دارد.

مشکل لمسی در اپل واچ سری ۹ و اولترا ۲

اپل در یک یادداشت داخلی که با ارائه‌دهندگان خدمات مجاز اپل به اشتراک گذاشته است، تأیید کرده که در حال بررسی مشکلی است که بر تعدادی از مدل‌های Apple Watch Series 9 و Apple Watch Ultra 2 تأثیر می‌گذارد.

در این یادداشت که توسط MacRumors به دست آمده، عنوان شده:

«برخی از مشتریان ممکن است گزارش دهند که اپل واچ سری 9 یا اپل واچ اولترا 2 تجربه لمس نامناسبی روی نمایشگر خود دارند.»

این مشکل می‌تواند منجر به رفتار غیرمنتظره در برخی از مدل‌های اپل واچ و حتی بدون هیچ گونه تعامل کاربر شود. این ممکن است شامل تماس تلفنی ناخواسته، باز یا بسته شدن برنامه‌ها بدون دستور کاربر، یا مشکل در وارد کردن رمز عبور دستگاه باشد.

حتی شاید باعث می‌شود که صفحه‌نمایش ساعت‌های آسیب‌دیده به‌طور نامنظم بپرد یا سایر اقدامات غیرضروری را نشان دهد. در حال حاضر هیچ نشانه‌ای وجود ندارد که نشان دهد این مشکل تا چه حد ممکن است گسترده باشد یا اینکه از یک نقص سخت افزاری یا یک باگ نرم افزاری ناشی می شود.

با این حال، این شرکت به کاربران توصیه می‌کند که مطمئن شوند اپل واچ آن‌ها جدیدترین نسخه سیستم‌عامل watchOS را اجرا می‌کند، به این معنی که ممکن است آپدیت نرم افزاری مثمر ثمر باشد. البته باید بدانید که هنوز هیچ راه‌کار رسمی درباره رفع مشکل نداریم.

طبق گزارش‌ها، در حال حاضر اپل به تکنسین‌های ارائه‌دهندگان خدمات مجاز اطلاع داده تا از تعمیر دستگاه‌های آسیب‌دیده در حین انجام تحقیقات خودداری کنند.

راه حل موقتی که برای کاربران در مواجه با این مشکل پیشنهاد می شود این است که اپل واچ خود را ری‌استارت اجباری کنند. برای این‌کار می‌توانید با فشار دادن و نگه داشتن کلید چرخان و دکمه کناری به طور همزمان برای حداقل 10 ثانیه یا تا زمانی که لوگوی اپل نمایش داده شود اقدام کنیم.

شما اپل واچ سری ۹ یا اپل واچ اولترا ۲ دارید؟ این مشکل را تجربه کرده‌اید؟ امیدوارم پاسخ شما برای پرسش دوم خیر باشد.

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/02/11/%D8%A7%D8%AD%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%84-%D9%88%D8%AC%D9%88%D8%AF-%D9%85%D8%B4%DA%A9%D9%84-%D9%84%D9%85%D8%B3%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%D9%BE%D9%84-%D9%88%D8%A7%DA%86-%D8%B3%D8%B1%DB%8C-%DB%B9-%D9%88/

Updated: 2024-02-17 09:21:01

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا