اخبار فناوری

به روز رسانی Task Manager ویندوز 11 کنترل بهتری بر برنامه های در حال اجرا ارائه می دهد

اگر یک کاربر حرفه ای ویندوز هستید و چندین ساعت در روز از آن استفاده می کنید، مطمئناً مفید بودن عملکردی مانند Task Manager را درک خواهید کرد. این ویژگی به شما اجازه می دهد تا برنامه های در حال اجرا را مدیریت و نظارت کنید. اکنون به نظر می رسد که به روز رسانی Task Manager ویندوز 11 کنترل بهتری بر برنامه های در حال اجرا دارد. با مایفون مگ با بودن

به روز رسانی Task Manager ویندوز 11 کنترل بهتری بر برنامه های در حال اجرا ارائه می دهد

بخش Task Manager ویندوز 11 اکنون ویژگی های جدیدی دریافت می کند. ردموندز قصد دارد یک تابع جستجو را شامل شود که به شما امکان می دهد فرآیندهای فعال را مرتب کنید. Windows 11 Task Manager هنوز در دست توسعه است و مایکروسافت با هدف بهبود این ابزار، تعدادی ویژگی جدید را به آخرین نسخه این سیستم عامل (که از طریق کانال بتا در دسترس است) اضافه کرده است.

به روز رسانی Task Manager ویندوز 11

اولین مورد چیزی بیش از یک گزینه فیلتر برای لیست فعلی فرآیندها نیست. اکنون فقط می توانید نام یک فرآیند را وارد کنید تا سریعتر آن را پیدا کنید. این انتخاب به عنوان یک فیلد جستجو در بالای پنجره Task Manager ظاهر می شود. به سادگی با تایپ نام یک برنامه یا فرآیند، می توانید به سرعت در میان بسیاری از فرآیندهای در حال اجرا در رایانه خود جستجو کنید.

به روز رسانی Task Manager ویندوز 11

روش شناسی این حوزه پژوهشی امکان ارائه تمامی عناصر مرتبط با این واژه را فراهم می کند. اگر بتوان از تب Processes استفاده کرد، صفحات دیگر (یا سایر برگه‌ها) در Task Manager نیز تنظیمات فیلتر را در نظر می‌گیرند و شما می‌توانید به راحتی یک فرآیند خاص را نظارت کنید و تأثیر آن را بر عملکرد رایانه شخصی خود تعیین کنید. . .

مدیریت بهتر تم دستگاه و استفاده آسان تر از حالت عملکرد

چند ماه پیش، مایکروسافت گزینه فعال کردن تم تیره را برای بخش مدیریت وظایف خود معرفی کرد. اما از آنجایی که این تم فقط برای پنجره اصلی این قسمت از اپلیکیشن کاربرد دارد و کادرهای محاوره ای را حذف می کند، مدیریت نمایش این تم تا کنون به بهترین شکل ممکن انجام نشده است. به نظر می رسد این مشکل در حال حاضر برطرف شده و رویه آن تغییر کرده است.

به روز رسانی Task Manager ویندوز 11

به گزارش خبرگزاری GizChinaابتدا، مایکروسافت تنظیمات جدیدی را به تنظیمات Task Manager اضافه می کند که به شما امکان می دهد هر تمی را که می خواهید انتخاب کنید، به جز تم پیش فرض ویندوز. به جز دو استثنا، اکنون همه گفتگوهای ایجاد از ظاهر تاریک Task Manager نیز پشتیبانی می کنند و در گفتگوهای Create New Task و Properties در دسترس نخواهد بود.

در نهایت، مایکروسافت مدیریت حالت عملکرد را بهبود می بخشد. با افزودن گزینه «دیگر از من نپرس»، به زودی می‌توانید آن را بدون باز کردن یک گفتگوی تأیید، روشن یا خاموش کنید. نظر کاربران مایفون مگ در مورد این ویژگی های جدید چیست؟ به نظر شما این ویژگی ها مفید و قابل استفاده هستند؟ !

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا