اخبار فناوری

آیا Surface Duo 3 مایکروسافت می تواند یک تاشو کامل باشد؟

Surface Duo نه تنها به دلیل تاشو بودن جذاب بود، بلکه به دلیل ارائه سیستم عامل اندروید در تلفن همراه این برند مورد توجه قرار گرفت. تقریباً هیچکس شک نمی کند که این پروژه شکست خورده است، اما سوال اینجاست Microsoft Surface Duo 3 آیا می تواند یک تاشو کامل باشد؟

Microsoft Surface Duo 3

Surface Duo دستگاهی با دو صفحه نمایش مجزا است که به هم متصل شده اند و سیستم عامل اندروید را اجرا می کند. با این حال، از نظر تجربه نرم افزاری، به شدت بر روی مجموعه برنامه های مایکروسافت تمرکز دارد. این دستگاه تجربه ای متفاوت از گوشی های هوشمند اندرویدی را ارائه می دهد.

پس از عرضه نسل دوم Surface Duo که با شکست کامل نسل اول مواجه شد، به نظر می رسد که مایکروسافت علاقه ای به تسلیم شدن ندارد.

قبل از معرفی Microsoft Surface Duo 3، اطلاعات جالبی به بیرون درز کرد. بر اساس گزارش‌ها، این دستگاه در حال توسعه است و مجموعه‌ای از پتنت‌های جدید می‌تواند طراحی آن را آشکار کند.

پتنت مایکروسافت

پتنت مایکروسافت

پتنت مایکروسافت حاوی توضیحاتی با عنوان “دستگاه با صفحه نمایش تاشو” است. این طرح ممکن است برای Surface Duo 3 بیاید. ما فرض می کنیم که مایکروسافت زمان کافی برای تبدیل این پتنت به یک محصول واقعی داشته است زیرا تاریخ ثبت آن در سال 2021 است، در حالی که تاریخ انتشار اوایل سال 2022 است.

در حال حاضر سری Surface Duo بر روی طراحی دو صفحه نمایش مجزا تمرکز دارد. این دو صفحه نمایش توسط یک لولا به هم متصل شده اند و محتوای آنها می تواند پیوسته باشد. خوب، این استراتژی با استراتژی مورد استفاده در گوشی های تاشو سامسونگ، هوآوی و برندهای دیگر که با صفحه نمایش تاشو پیوسته ارائه می شوند بسیار متفاوت است.

توجه داشته باشید که این پتنت لزوماً به محصول نهایی ترجمه نمی شود، بنابراین ممکن است اصلاً مربوط به Surface Duo 3 نباشد.

آیا منتظر محصول جدید مایکروسافت هستید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا