اخبار فناوری

لیست بنچمارک Antutu نوامبر 2022 منتشر شد: ROG Phone 6 تسلیم نمی شود

عصر ردیابی اشعه در گوشی های هوشمند با مقدمه سایز 9200 و اسنپدراگون 8 نسل 2 رسما رسیده است. با این حال، گوشی های پرچمدار با این تراشه ها همچنان در رتبه بندی عملکرد قرار دارند. AnTuTu نه، بنابراین فهرست مرجع نوامبر تقریباً وجود دارد اکتبر 2022 مشابه است و نشان دهنده پیشروی ROG Phone 6 در بخش پرچمدار برای پنجمین ماه متوالی است. با این حال، با عرضه پرچمداران جدید در این ماه، تنها تعداد بسیار کمی از تلفن های Dimensity 9000+ و Snapdragon 8+ Gen 1 وجود خواهند داشت که در لیست 10 گوشی قدرتمند ماه دسامبر قرار می گیرند.

فهرست مرجع Antutu نوامبر 2022

امتیاز معیار هر مدل در لیست به معنای بالاترین امتیاز در طول یک دوره معیار نیست، بلکه میانگین امتیاز با بالاترین نتایج مسابقه است. ارقام این لیست از 1 تا 30 نوامبر 2022 بر اساس AnTuTu V9 محاسبه شده است.

علیرغم عدم وجود تراشه‌های نسل بعدی کوالکام و مدیاتک در گوشی‌های هوشمند، جای تعجب نیست که سری گوشی‌های گیمینگ ROG Phone 6 در دو رتبه برتر گوشی‌های پرچمدار قرار بگیرند. با این حال، نسخه ROG Phone 6 Dimensity Edition در لیست ظاهر نشد، احتمالاً به این دلیل که به حداقل امتیاز لازم در تعداد اجراها نرسیده است.

ROG Phone 6 با 16 گیگابایت رم و تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 می تواند همه بازی های پلتفرم اندروید را به طور پایدار اجرا کند و جک 3.5 میلی متری هدفون در پایین گوشی آن را به یک دستگاه بازی کامل تبدیل کرده است.

فهرست بنچمارک Antutu نوامبر 2022 - محصول برتر

فهرست معیار Antutu نوامبر 2022 – فانوس دریایی

ROG Phone 6 Pro با میانگین امتیاز کمتری نسبت به نسخه استاندارد در رتبه دوم قرار دارد. این عمدتا به این دلیل است که اکثر کاربران ROG Phone 6 Pro از ترکیب ذخیره سازی 8 گیگابایت + 256 گیگابایت استفاده می کنند. این به این دلیل است که ROG Phone 6 Pro نسبت به مدل استاندارد تنظیمات خنک کننده قوی تری دارد.

در جایگاه سوم ایسوس ZenFone 9 قرار دارد. این امتیاز قابل توجهی برای یک گوشی کوچک و غیر گیمینگ است. بهترین ویژگی Asus Zenfone 9 این است که صفحه نمایش آن تنها 5.9 اینچ است، جک هدفون 3.5 میلی متری را حفظ می کند و از آب IP68 پشتیبانی می کند. مقاومت در برابر گرد و غبار از نظر پیکربندی داخلی، Zenfone 9 به پردازنده Snapdragon 8+ Gen 1، 6/8/16GB RAM LPDDR5، 128/256GB حافظه داخلی UFS3.1، باتری 4300 میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع 30 واتی مجهز شده است.

در بالای لیست پرچمداران همچنان گوشی هایی با Dimensity 8100 قرار دارند. اسنپدراگون 870 که تقریباً دو سال پیش عرضه شد، هنوز در لیست است.

گوشی Mi 12T که در نیمه دوم سال توسط شیائومی برای بازار جهانی عرضه شد، صدر جدول را به خود اختصاص داد. لازم به ذکر است که مدل Mi 12T Pro رتبه چهارم لیست گوشی های پرچمدار و نسخه استاندارد رتبه اول را در لیست گوشی های شبه پرچمدار کسب کردند. Mi 12T دارای مزیت دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی نسبت به سایر گوشی های موجود در این لیست است. علاوه بر این، سری Mi 12T طراحی عالی سری 12 شیائومی را به ارث برده است و همان پیکربندی تراشه و قابلیت های تصویربرداری را در محدوده قیمتی مناسب ارائه می دهد.

فهرست مرجع Antutu نوامبر 2022 - شبه پرچم

فهرست مرجع Antutu نوامبر 2022 – شبه پرچم

در رتبه دوم Realme GT Neo 3 است که دومین گوشی مجهز به Dimensity 8100 است. ریلمی به عنوان یک برند جوان، جذابیت ظاهر گوشی را برای کاربران جوان خود درک می کند، به همین دلیل Realme GT Neo 3 با طراحی چشمگیر عرضه می شود.

عملکرد قدرتمند Realme GT Neo 3 از ترکیب تراشه Dimensity 8100 + RAM LPDDR5 + حافظه داخلی UFS 3.1 می آید. علاوه بر این، realme GT Neo 3 به بلندگوهای استریو دوگانه و موتور X-axisLinear برای تجربه بهتر لرزش مجهز شده است.

در جایگاه سوم Redmi K50i قرار دارد که تقریباً همان پیکربندی Redmi Note 11T Pro با تراشه MediaTek Dimensity 8100، 8 گیگابایت رم LPDDR5 و 256 گیگابایت حافظه UFS 3.1، صفحه نمایش LCD 6.6 FHD+ و باتری 5080 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی دارد.

ده جایگاه برتر لیست گوشی های میان رده همچنان در اختیار اسنپدراگون 778G است. اسنپدراگون 778G به دلیل عملکرد ضعیف نسل اول اسنپدراگون 7، انتخاب شماره یک در این بازه قیمتی است. مدیاتک نیز به تازگی Dimensity 1080 را برای افزایش سهم خود در این بازار عرضه کرده است، اما تاکنون موفقیت چندانی کسب نکرده است.

فهرست معیار Antutu نوامبر 2022 - میان رده

فهرست معیار Antutu نوامبر 2022 – میان رده

امیدواریم سازندگان و سازندگان تراشه تلفن همراه توجه خود را دوباره به بازار گوشی های میان رده معطوف کنند.

اینها نتایج فهرست جهانی عملکرد تلفن‌های اندرویدی نوامبر 2022 است. انتظار می‌رود رقابت برای گوشی‌های پرچمدار جدید در ماه دسامبر و ژانویه با عرضه تراشه‌های پرچم‌دار جدید کوالکام و مدیاتک شدیدتر شود. سپس باید منتظر ماند و دید که سازندگان گوشی های هوشمند و چیپست چه چیزی را به ارمغان می آورند.

نظر شما در مورد لیست مرجع Antutu در نوامبر 2022 چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا