اخبار فناوری

آپدیت MIUI 14 شیائومی به طور رسمی برای Redmi Note 10 و Poco F3 GT منتشر شد.

قطار آپدیت MIUI 14 شیائومی کم کم شروع به حرکت کرده و به ایستگاه های بیشتری می رسد. خبرهای خوبی برای کاربران Redmi Note 10 و Poco F3 GT داریم. آپدیت MIUI 14 شیائومی به طور رسمی برای Redmi Note 10 و Poco F3 GT منتشر شد.

آپدیت MIUI 14 برای Redmi Note 10

Redmi Note 10 یکی از محبوب ترین گوشی های هوشمند میان رده شیائومی بود. ویژگی های جذابی مانند صفحه نمایش AMOLED و دوربین چهارگانه باعث افزایش فروش دستگاه شده است. این دستگاه اکنون دریافت به‌روزرسانی MIUI 14 را آغاز کرده است. به‌روزرسانی جدید مجموعه‌ای از ویژگی‌ها و پیشرفت‌ها از جمله بهبود عملکرد سیستم، عمر باتری بهتر، رابط کاربری نرم‌تر و حفاظت از حریم خصوصی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

علاوه بر این، POCO F3 GT به‌روزرسانی MIUI 14 را همزمان با Redmi Note 10 دریافت خواهد کرد.

آپدیت MIUI 14 با اندروید 13 برای Redmi Note 10 با نسخه V14.0.1.0.SKGINXM ارائه می شود. در مورد POCO F3 GT باید گفت که نسخه به روز شده V14.0.1.0.TKJINXM می باشد.

به روز رسانی MIUI 14

به روز رسانی MIUI 14

آپدیت MIUI 14 این دو دستگاه خوشبختانه مبتنی بر سیستم عامل اندروید 13 است و شامل چندین ویژگی جدید از جمله مجوزهای منحصر به فرد برای کنترل دسترسی برنامه ها به میکروفون یا دوربین دستگاه شما، جابجایی سریع بین منابع صوتی، حالت تاریک پیشرفته با والپیپرهای پویا و باقی مسایل.

یکی از قابل‌توجه‌ترین ویژگی‌های جدید MIUI 14 اضافه شدن یک سیستم مدیریت رم مبتنی بر هوش مصنوعی است که هدف آن بهینه‌سازی استفاده از منابع دستگاه و اطمینان از عملکرد بدون وقفه دستگاه‌ها، برنامه‌ها و فرآیندها است. این باید منجر به تعویض سریعتر برنامه و افزایش عملکرد کلی شود.

نرم‌افزار جدید آب‌وهوا، نرم‌افزار دوربین بهبودیافته و نمایشگر مصرف انرژی بازطراحی‌شده برخی از به‌روزرسانی‌ها و ویژگی‌های جدید ارائه‌شده توسط MIUI 14 هستند. بهبودهای امنیتی جدیدی نیز در ارتقاء گنجانده شده است، از جمله مجوزهای برنامه بهبودیافته و داشبورد حریم خصوصی جدید.

در POCO F3 GT یا Redmi Note 10، می‌توانید با رفتن به برنامه تنظیمات و انتخاب System Updates، در دسترس بودن به‌روزرسانی MIUI 14 را بررسی کنید. اگر هنوز آپدیت را دریافت نکرده اید، نگران نباشید، این به روز رسانی ها به صورت دسته ای ارائه می شوند و ممکن است تا 1 ماه طول بکشد تا در دسترس همه کاربران قرار گیرد.

آیا شما Redmi Note 10 یا Poco F3 GT دارید؟ آیا آپدیت MIUI 14 را دریافت کرده اید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا