اخبار فناوری

آنر Play 8T Pro در میان داده های TENAA مشاهده شد

پس از رونمایی سری آنر پلی 7T در اوایل سال جاری میلادی، این شرکت در حال آماده شدن برای عرضه سری آنر پلی 8T در سه ماهه پایانی ۲۰۲۳ است. هم اکنون، گوشی آنر Play 8T Pro در میان داده های TENAA چین مشاهده شده است. این تأییدیه، برخی از مشخصات کلیدی تلفن هوشمند مذکور را فاش می‌کند.

بسیاری از مشخصات آنر Play 8T Pro فاش شده است

این گوشی هوشمند میان رده آینده آنر دارای یک صفحه نمایش IPS LCD با وضوح FullHD+ و رفرش ریت ۹۰ هرتزی خواهد بود. این مشخصات با Honor Play 7T Pro یکسان است. Honor Play 8T Pro به یک تراشه ۸ هسته ای با فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز مجهز شده است.

بر خلاف نسخه قبلی این تلفن هوشمند در چهار نسخه مختلف با حافظه های رم ۶/۸/۱۲ و ۱۶ گیگابایت عرضه می‌شود. حافظه های ذخیره سازی ۱۲۸/۲۵۶/۵۱۲ گیگابایتی و ۱ ترابایتی نیز برای این دستگاه در نظر گرفته شده است.

دو لنز دوربین در قاب پشتی آنر Play 8T Pro قرار خواهد گرفت. دوربین اصلی این تلفن هوشمند وضوح ۱۰۸ مگاپیکسلی داشته و دوربین دوم به سنسور ۲ مگاپیکسلی مجهز شده است.

دوربین سلفی نیز از سنسوری با رزولوشن ۸ مگاپیکسل بهره می‌برد. لیست TENAA تأیید می‌کند که این گوشی هوشمند از باتری ۴,۵۰۰ میلی آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۳۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد. حجم باتری نسبت به Honor Play 7T Pro (که از باتری ۴,۰۰۰ میلی آمپری برخوردار بود) افزایش یافته است. اما نسل قبلی این تلفن هوشمند از شارژ سریع ۴۰ واتی پشتیبانی می‌کرد و سرعت شارژ در Honor Play 8T Pro کاهش یافته است.

آنر Play 7T و 7T Pro با نمایشگر ۹۰ هرتزی معرفی شدند

مطابق با گزارش منبع، این گوشی هوشمند آینده آنر با اندروید ۱۳ و رابط کاربری Magic OS 7.2 عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود که این دستگاه در اواخر ماه جاری میلادی و در کشور چین معرفی شود. این تلفن هوشمند می‌تواند نسخه تغییر نام یافته یک گوشی قدیمی آنر باشد. زیرا که آنر Play 7T Pro نیز نسخه تغییر نام یافته Honor X40i (معرفی شده در جولای ۲۰۲۲) بود.

نظر شما درباره گوشی های مقرون به صرفه جدید آنر چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/10/11/%D8%A2%D9%86%D8%B1-play-8t-pro-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-tenaa-%D9%85%D8%B4%D8%A7%D9%87%D8%AF%D9%87-%D8%B4%D8%AF/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا