اخبار فناوری

آنر Magic V2 به عنوان باریک ترین گوشی تاشو و با تراشه اسنپدراگون معرفی شد

گوشی های تاشو قبلا بزرگ و حجیم بودند، اما دیگر اینطور نیست. سرانجام تلفن هوشمند تاشو آنر Magic V2 معرفی شد. این دستگاه، باریک ترین گوشی تاشو (با ضخامت ۹.۹ میلی متر) تا به امروز است. Honor Magic V2 علیرغم ضخامت بسیار کم و وزن سبک خود، از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری برخوردار بوده و از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ بهره می‌برد. برای اطلاع از مشخصات این گوشی هوشمند تاشو، همراه مایفون مگ بمانید.

ضخامت آنر Magic V2 در حالت تا شده تنها ۹.۹ میلی متر است

از آنجایی که طراحی و کیفیت ساخت از ویژگی های برجسته Magic V2 هستند، اجازه دهید ابتدا در مورد آنها صحبت کنیم. این تلفن هوشمند طراحی پریمیومی دارد. ماژول دوربین بزرگ مستطیلی شکل آن تا حدودی شبیه Honor Magic Vs است. این دستگاه در هنگامی که تا شده است، ضخامتی معادل ۹.۹ میلی متر دارد. این گوشی در حالت باز شده نیز ضخامت ۴.۷ میلی متری دارد. آنر می‌گوید که ضخامت Magic V2 از گوشی غیرتاشو Mate 50RS نیز کمتر است‌.

تلفن هوشمند جدید تاشو آنر نه تنها ضحامت کمی داشته، بلکه بسیار سبک وزن است. وزن نسخه چرمی این دستگاه ۲۳۱ گرم و نسخه شیشه ای آن ۲۳۷ گرم است. دوی این نسخه ها سبک تر از آیفون ۱۴ پرو مکس اپل هستند که ۲۴۰ گرم وزن دارد. آنر اطمینان دارد که محصول بادوامی تولید کرده است. Honor Magic V2 از فناوری لولای جدید این کمپانی به نام «Honor Luban titanium» استفاده می‌کند. این لولا ها، گواهینامه استاندارد طلایی SGS سوئیس را دریافت کرده اند. این لولا ها می‌توانند تا ۴۰۰,۰۰۰ باز بدون هیچ مشکلی باز و بسته شوند. لولا های به کار گرفته شده در مجیک وی ۲ می‌توانند این گوشی را در زاویه دلخواه شما نگه دارند.

رنگ بندی Honor Magic V2

به سراغ سایر مشخصات Honor Magic V2 می‌رویم. این تلفن هوشمند تاشو از یک صفحه نمایش خارجی ۶.۴۳ اینچی OLED با رزولوشن ۱۰۶۰ در ۲۳۷۶ پیکسل استفاده می‌کند. این نمایشگر رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی تطبیقی را در اختیار کاربران قرار داده؛ و از فناوری کاهش نور PWM با فرکانس بالا ۳۸۴۰ هرتز استفاده می‌کند.

این صفحه نمایش توسط BOE تامین شده و حداکثر روشنایی ۲۵۰۰ نیت را تولید می‌کند. صفحه نمایش داخلی Honor Magic V2 اندازه ۷.۹۲ اینچی و رزولوشن ۲۱۵۶ در ۲۳۴۴ پیکسل داشته و از نوع OLED است‌‌. این نمایشگر نیز توسط BOE تولید شده و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

آنر مجیک وی ۲ از نسخه اورکلاک شده اسنپدراگون ۸ نسل ۲ استفاده می‌کند

آنر مجیک وی ۲ نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ تأمین می‌کند. این تراشه اما فرکانس استاندارد ۳.۱۸ گیگاهرتزی ندارد. این تلفن هوشمند تاشو آنر پر حقیقت از نسخه اورکلاک شده این تراشه پرچمدار کوالکام با حداکثر فرکانس ۳.۳۶ گیگاهرتز استفاده می‌کند. این تراشه در شری گلکسی اس ۲۳ سامسونگ و Red Magic 8S Pro به کار گرفته شده است. Honor Magic V2 به طور پیش‌فرض از سیزدهمین نسخه اندروید و رابط کاربری MagicOS 7.2 استفاده می‌کند. این گوشی هوشمند همچنین به یک تراشه مجهز شده که عملکرد آنتن دهی این دستگاه را تقویت می کند.

Honor Magic V2

همان طور که منبع این گزارش اشاره میکند، دو دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی برای Honor Magic V2 در نظر گرفته شده است. سه لنز دوربین در قاب پشتی این دستگاه دیده می‌شود. دوربین اصلی و اولترا واید این تلفن هوشمند وضوح ۵۰ مگاپیکسلی دارد. یک دوربین تله فوتو ۲۰ مگاپیکسلی نیز برای این دستگاه در نظر گرفته شده است. مجیک وی ۲ از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کند.

قیمت و تاریخ عرضه گوشی تاشو جدید آنر

نسخه ۱۶ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی Honor Magic V2 در کشور چین با قیمت ۸,۹۹۹ یوآن (معادل ۱,۳۰۰ دلار) قابل تهیه خواهد بود. نسخه ۱۶ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی این گوشی هوشمند تاشو نیز با پرداخت ۹,۹۹۹ یوآن (۱,۴۵۰ دلار) عرضه می‌شود. Honor Magic V2 Ultimate دارای ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه ذخیره سازی بودن و با قیمت ۱۱,۹۹۹ یوآن (معادل ۱,۷۰۰ دلار) عرضه می‌شود.

قیمت Honor Magic V2

پیش فروش این تلفن هوشمند تاشو جدید آنر از ساعت ۲۱:۳۰ (وقت محلی) روز ۱۲ جولای (۲۱ تیر) آغاز می‌شود. فروش این دستگاه نیز به طور رسمی از ساعت ۱۰:۰۸ (وقت محلی) روز ۲۰ جولای (۲۹ تیر ماه)  شروع می‌شود. Honor Magic V2 در حال حاضر، تنها در بازار چین عرضه می‌شود.

گوشی تاشو آنر Magic VS با لولا بهتر معرفی شد

نظر شما درباره این تلفن هوشمند تاشو جدید آنر چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/07/12/%D8%A2%D9%86%D8%B1-magic-v2-%D8%A8%D9%87-%D8%B9%D9%86%D9%88%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%A7%D8%B1%DB%8C%DA%A9-%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-%D8%AA%D8%A7%D8%B4%D9%88-%D9%88-%D8%A8%D8%A7/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا