اخبار فناوری

مدل ارزان‌تر Honor 80 Pro با صفحه‌نمایش تخت معرفی شده است

حدود یک ماه پیش، شرکت آنر نسل جدید گوشی های هوشمند شبه پرچمدار خود را با این نام عرضه کرد آنر 80 پرو به همراه چند گوشی هوشمند دیگر در چین رونمایی شد. با این حال، اخیراً تصاویر جدید فاش شده نشان می دهد که این شرکت همچنین در حال کار بر روی نسخه ای از 80 Pro با صفحه تخت، وضوح صفحه نمایش کمتر و مشخصات دوربین تغییر یافته است. بالاخره فاش شد و مدل ارزان‌تر Honor 80 Pro با صفحه‌نمایش تخت، پیشرفت‌های دیگر و قیمت پایین‌تر از نسخه اصلی اکنون به طور رسمی در چین معرفی شده است.

آنر 80 پرو با صفحه نمایش تخت

پشت Honor 80 Pro جدید تقریباً شبیه نسخه استاندارد است. با این حال، این مورد برای پنل جلویی دستگاه صدق نمی کند. در واقع، جلوی گوشی دارای یک صفحه نمایش تخت AMOLED 6.67 اینچی با وضوح کمتر 1080×2400 (در مقایسه با مدل اصلی 1224×2700) است. البته این پنل همان نرخ رفرش 120 هرتزی را ارائه می دهد.بر خلاف 80 پرو استاندارد که دارای دوربین سلفی دوگانه 50 مگاپیکسلی + 2 مگاپیکسلی است، نسخه ارزان تر تنها دارای سنسور سلفی 32 مگاپیکسلی است.

همانطور که گفته شد، آنر تغییراتی را در ماژول دوربین پشتی این گوشی هوشمند نیز اعمال کرده است. در اینجا شما هنوز یک دوربین اصلی 160 مگاپیکسلی دارید، اما لنز فوق عریض با فوکوس خودکار و سنسور 50 مگاپیکسلی از بین رفته اند. در عوض، اکنون یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی با فوکوس ثابت دارد. این گوشی همچنین حسگر عمق ۲ مگاپیکسلی خود را حفظ کرده است.

آنر 80 پرو با صفحه نمایش تخت

آنر 80 پرو با صفحه نمایش تخت

Honor 80 Pro جدید از همان چیپست Snapdragon 8+ Gen 1 به عنوان مدل اصلی خود استفاده می کند که خبر خوبی است. این چیپست با حداکثر 12 گیگابایت رم عرضه می شود. همچنین یک باتری 4800 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 66 واتی در این مدل وجود دارد. در بخش نرم افزاری، Honor 80 Pro اندروید 12 را با MagicOS 7 اجرا می کند.

در مورد قیمت، آنر 80 پرو با صفحه‌نمایش تخت جدید 3599 یوان (526 دلار) برای نسخه 12/256 گیگابایتی قیمت دارد و می‌تواند در رنگ‌های مشکی، سبز و صورتی موجود باشد. خریداری شده است میکند

نظر شما در مورد Honor 80 Pro با صفحه نمایش تخت چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا